Vard Brattvåg
Foto: Nils-Atle Sundnes / NRK

Skipsverft Møre og Romsdal

  • – Behov for meir kompetanse

    Fleire av verfta i fylket opplever utfordringar med å få tak i ny kompetanse når dei no har gått over frå å bygge offshoreskip til meir eksklusive ekspedisjons-cruiseskip. – Dei nye cruiseskipa set heilt andre krav til interiøret og no må verfta styrke kompetansen innan denne typen skipsinnreiing, seier Jan Thormodsæter, dagleg leiar i Maritim foreining for Søre Sunnmøre.

    Jan Thormodsæter, MAFOSS
    Foto: Arne Flatin / NRK
  • Allmøte på Kleven

    Dei tilsette ved Kleven verft i Ulstein er kalla inn til eit allmøte i formiddag. Direktør Olav Nakken seier dei tilsette skal få ei oppdatering å situasjonen for verftet. Kleven har nyleg levert frå seg Hurtigruten sitt nye ekspedisjonsskip «Roald Amundsen». Verftet har tidlegare hatt økonomiske vanskar og det har vore spekulert i at dei kjem til å få nye eigarar.

    Tilsette Kleven
    Foto: Arne Flatin / NRK
  • Myklebust Verft med ny kontrakt

    Myklebust Verft har inngått kontrakt med Sølvtrans Rederi om bygging av en ny brønnbåt, det skriver selskapet i en pressemelding.

    – Dette er en fantastisk dag for alle oss ved Myklebust Verft. At Sølvtrans, som er verdens største brønnbåtrederi, velger å komme tilbake for å bygge mer hos oss er en stor tillitserklæring, sier daglig leder Inge- Jonny Hide.

    Den nye brønnbåten skal leveres i mars 2021.

    Fra venstre Roger Halsebakk og Inge-Jonny Hide
    Foto: Myklebust Verft AS
Vard Søviknes skal bygge et avansert ekspedisjonscruiseskip som kan ta passasjerer til Nordpolen.