Kleven verft i Ulsteinvik
Foto: Per Eide / Kleven

Kleven Verft

Oppsummert

Kleven Verft A/S i Ulstein er ett av de største skipsverfrta i Møre og Romsdal. Fra 2017 har Hurtigruten gått inn på eiersiden i selskapet som har vært kontrollert av familien Kleven.

  • Prøvetur på Sunnmøre

    Hurtigruten sitt nye hybriddrivne ekspedisjonsskip MS Fridtjof Nansen har den siste tida gjennomført prøvetur i fjordane på Sunnmøre. Resultata er svært gode og Hurtigruten set no det avanserte skipet i drift tidlegare enn planlagt.

    MS Fridtjof Nansen er saman med søsterskipet MS Roald Amundsen verdas første hybriddrivne cruiseskip. Begge er bygde ved Kleven Verft i Ulsteinvik.

    Jomfruturen for MS Fridtjof Nansen var opphavleg planlagd frå Hamburg 1. april 2020. Når Hurtigruten no får skipet levert mot slutten av 2019, har dei bestemt seg for å legge til ei rekkje nye ekspedisjonscruise for det splitter nye skipet før dette.

    – Det har gått utruleg bra i haust. Sjølv gjennom ei krevjande og usikker tid ved verftet har vi klart å omstille oss på ein svært god måte, seier Kjetil Bollestad, administrerande direktør ved Kleven Verft.

    MS Fridtjof Nansen er her på prøvetur i fjordane på Sunnmøre
    Foto: MotionAir / Hurtigruten
  • Stygge tall for Kleven

    Skipsverftet Kleven i Ulstein hadde i fjor et resultat før skatt på minus 349 millioner kroner. Det negative resultatet skyldtes speseillt problem med de to nye ekspedisjonsskipene til Hurtigruten. Finansdirektør Ola Beinnes Fosse skriver i en pressemelding at de venter på nye eiere og at fokus nå er å få ferdig MS Fridtjof Nansen før årsskiftet

    MS Fridtjof Nansen under bygging
    Foto: Arne Flatin / NRK
  • MS Roald Amundsen døypt i Antarktis

    Hurtigruten sitt hybriddrivne ekspedisjonscruiseskip MS Roald Amundsen, som er bygd på Kleven verft i Ulstein, har blitt første skip i verda som er døypt i Antarktis. Det skjedde torsdag morgon lokal tid, skriv reieriet i ei pressemelding. Søsterskipet MS Fridtjof Nansen er framleis til bygging på Kleven.

    MS Roald Amundsen dåp
    Foto: Shayne McGuire / Hurtigruten
  • Ny ombyggingskontrakt for Kleven

    Nye Kleven verft har blitt samde med reiarlaget Boa Barges AS om ein omfattande ombyggingskontrakt på lekteren «Boabarge 33», som kjem til verftet i dag. Ombygginga vil gje arbeid til 100 arbeidarar, og skal vere ferdig i februar 2020. Kontrakten er vunne i sterk konkurranse med fleire europeiske verft, skriv Kleven i ei pressemelding.

    Boabarge 33
    Foto: Boa Barges AS
  • Får polarpioner som gudmor

    Når Hurtigrutens nye hybridskip MS Roald Amundsen døpes i Antarktis, skjer det med en ekte polarpioner som gudmor, Karin Strand. Strand har gjennomført mer enn 140 ekspedisjoner til Antarktis. Dåpsseremonien i Antarktis i begynnelsen av november blir en historisk begivenhet siden dette blir den første skipsdåp i Antarktis. MS Roald Amundsen er bygget ved Kleven Verft i Ulstein.

    Hurtigruteskipet "Roald Amundsen"
    Foto: Remi Sagen / NRK
Den nye toppsjefen i Kleven har god tro på fremtida. Nå håper han at verftet kan få bygge et tredje hurtigruteskip når Roald Amundsen og Fridtjof Nansen er levert neste år.