Hopp til innhold
Kleven verft i Ulsteinvik
Foto: Per Eide / Kleven

Kleven Verft

Oppsummert

Green Yard Group overtar det konkursramma Kleven Verft i Ulstein, eit av dei største skipsverfta i Møre og Romsdal. I mars vart verftet seld til det kroatiske industrikonsernet DIV Group, og i juli vart verftet slått konkurs.

  • Krev nesten 200 millionar kroner i erstatning

    Konkursbuet for Kleven Verft i Ulsteinvik har tatt ut søksmål og krev 193 millionar kroner i erstatning frå styreleiar Tomislav Debeljak i det konkursramma verftsselskapet. Det melder Sunnmørsposten.

    Sidan sist melding til retten har buet gjort ytterlegare gransking og vurdering opp mot det som skjedde då Kleven Verft gjekk konkurs for to år sidan.

  • Klargjer MS Fridtjof Nansen

    MS Fridtjof Nansen kjem til verftet Green Yard Kleven måndag 11. oktober for klargjering til nye ekspedisjonscruise. Skipet skal gå frå Hamburg og oppover norskekysten til Nordkapp. – Det er veldig gledeleg at Hurtigruten Expeditions kjem med dette oppdraget til oss, seier konsernsjef i Green Yard Group, Hans Jørgen Fedog. MS Fridtjof Nansen blir det sjette skipet frå Hurtigruten Expeditions som får utført arbeid ved verftet siste året.

    Kleven Verft har levert ekspedisjonsskipet MS Fridtjof Nansen til Hurtigruten
    Foto: Photo Motion / Hurtigruten
  • Bollestad gir seg ved Kleven

    Dagleg leiar i Green yard Kleven. Kjetil Bollestad, går av ved årsskiftet. I samband med at Green Yard vil ha ei klarare satsing på resirkulering av skip skal konsernsjef Hans Jørgen Fedog ha ei klarare dagleg leiing av verfta både på Feda i Agder og i Ulstein. Bollestad vert med i ein overgangsperiode ut året heiter det i ei pressemelding frå konsernet.

    Kjetil Bollestad, Kleven
    Foto: Arne Flatin / NRK
  • Omfattande avtale for Kleven

    Green Yard Kleven og Green Yard Feda har fått i oppdrag å høgge opp og resirkulere sju fartøy. Skipa kjem frå Solstad Offshore og ulike dotterselskap.
    Administrerande direktør i Green Yard, Hans Jørgen Fedog, seier dette sikrar lokale arbeidsplassar både i Ulstein og Kvinesdal. Samtidig har avtalen eit historisk omfang når det det gjeld miljøvenleg resirkulering av skip.

    Han Jørgen Fedog, Green Yard Kleven
    Foto: Arne Flatin / NRK
  • Konkursårsak Kleven

    I begynnelsen av juli kommer bostyrets rapport etter konkursen i Kleven Verft. Da kan vi få flere detaljer om årsaken til konkursen og hvem som hadde ansvaret for det som skjedde.

    Bostyrer Bjørn Åge Hamre bekrefter at bostyret nå har gått grundig gjennom hendelsesforløpet og nærmer seg en konklusjon. Alt skal være klart innen 3. juli. Da er det ett år siden det tradisjonsrike Kleven-verftet i Ulstein med over 400 ansatte ble slått konkurs.

    Bankene sa stopp og nektet å videreføre låneavtalen med de kroatiske eierne.

    Hamre sier at arbeidet har vært omfattende og at det er gjort grundige intervjuer med alle involverte nøkkelpersoner. En av dem er tidligere styreleder og administrerende direktør for Kleven Verft, Tomislav Debeljak.

    I forbindelse med konkursen i fjor sommer sa Debeljak at bankene ikke hadde grunnlag for å si opp låneavtalene med Kleven og lukke selskapets konti. Han mente at de kroatiske eierne, DIV Group, ikke fikk anledning til å gjennomføre de planene de hadde for videreutvikling av Kleven.

    Debeljak understreket også at han ikke hadde gitt opp kampen om Kleven og at han tok sikte på å komme tilbake som eier.

    Etter det NRK kjenner til er det ingenting som tyder på at det har skjedd noe mer med dette. Foreløpig har ikke NRK fått svar på våre henvendelser til Debeljak og DIV Group.

    Bjørn Åge Hamre
    Foto: Frode Berg / NRK