Havila-skip i opplag
Foto: Nils-Atle Sundnes / NRK

Den maritime klynga

Oppsummert

Den maritime klynga består av verft, reiarlag, leverandørar, organisasjonar og forsking- og utvikling som alle bidreg til å utvikle næringa.

  • Krever Stig Remøy for 25 millioner

    Fire firma i Ålesund og Bergen krever 25,3 millioner kroner i erstatning fra Stig Remøy i Herøy, melder nett.no (krever innlogging) De fire var sammen med Remøy eiere i selskapet Emerald Fisheries, men ble kjøpt ut av Remøy gjennom selskapet hans Olympic Holding. Dette selskapet har senere gått konkurs. Søre Sunnmøre tingrett har tidligere fastsatt aksjeprisen, men det har vært strid om verdien. Nå vil de tidligere aksjeeierne har erstatning og saken kommer for retten 3. februar

    Stig Remøy
    Foto: Jannicke Farstad / NRK
  • Kontrakt til Aas Mek Versted

    Aas Mek Verksted i Vestnes harr inngått ei kontrakt med Brønnbåt Nord Lofoten AS på bygging av ein ny brønnbåt. Båten skal stå klar i november 2021 og vil vere eit skip som har stort fokus på miljø med lavt drivstofforbruk og sterkt redusert utslipp til luft, sjø og støy. Båten er spesielt designet for å operere i et relativt eksponert og værhardt område.

    Aas Mek Verksted har inngått kontrakt med Brønnbåt Nord Lofoten AS på bygging av brønnbåt av verftets eget design, type AAS 1202 STDE-Hybrid.
    Foto: Aas Mek. Verksted
  • Vekst for REM

    Offshorereiarlaget REM i Herøy veks sakte, men sikkert. Selskapet har no ti båtar og flytta nyleg tilbake til gamlekontora i Fosnavåg sentrum. Styreleiar Åge Remøy seier dei har hatt ei fin utvikling sidan dei starta opp på nytt. – Eg er fornøgd med den utviklinga vi har hatt til no. Ni av dei ti skipa går på lengre kontraktar og mesteparten av flåten vår er sikra i 2020. Vi trur at neste år blir eit godt år for REM, seier Remøy.

    Åge Remøy
    Foto: Arne Flatin / NRK
Det er eit stort potensial i havvind i åra som kjem. Det meiner bransjeorganisasjon Norwegian Energy Partners I dag eksporterer Noreg teknologi og tenester for 7-9 milliardar kroner i året knytta til havvind. Om vel 10 år kan dette aukast til minst 50 milliardar kroner. Blant norske aktørar har mellom andre Ulstein Group skaffa seg ein god posisjon...
Havila i Herøy får drive fire skip på kystruta mellom Bergen og Kirkenes.