Fylkestinget i Møre og Romsdal skal avgjere om det blir bygging av Nordøyvegen.

Nordøyvegen

Oppsummert

Nordøyvegen skal gje fastlandssamband til Nordøyane i Haram og Sandøy på kysten av Møre og Romsdal.

  • Alle kontraktane underskrivne

    Onsdag er ein merkedag for milliardprosjektet Nordøyvegen, som skal binde øyane i Haram og Sandøy saman med fastlandet. Denne dagen har den sjette og siste kontrakten blitt underskriven. Selskapet Kraftmontasje i Vestnes skal stå for prosjektering og bygging av tunnelinstallasjonane. Adm.dir. Oddgeir Anundsen (t.h.) skreiv under avtalen med Marianne Nærø frå Statens vegvesen og Are Eliassen frå hovudentreprenøren Skanska.

    Kontrakt på Nordøyvegen.
    Foto: Tore Ellingseter / NRK
  • Meiner det blir for dyrt

    Samferdselsutvalet i Møre og Romsdal stemte i går over at bompengetaksten for Nordøyvegen vil ligge på om lag 200 kroner, med 20 prosent rabatt med brikke. Dette vil bety om lag 80 000 i året for dei som pendlar til fastlandet frå Nordøyane. – Dette er for dyrt, og eg fryktar det kan føre til at det blir så store kostnadar at pendlarane finn andre løysingar, det betyr inntektstap for Nordøyvegen, seier Frank Sve, som sitt i samferdselsutvalet for Frp.

  • Kraftmontasje AS fikk kontrakt

    Statens vegvesen har tildelt elektrokontrakten på Nordøyvegen til Kraftmontasje AS. Firmaet har hovedkontor i Vestnes, og konkurransesummen blei 156 432 678. Vegvesenet opplyser at de fekk inn fem gode tilbud, og at det ikke var stor forskjell på kvaliteten. Kontrakten med Kraftmontasje koster mindre enn Vegvesenet hadde som prisoverslag. Se alle pristilbudene her.

  • Frp i Haram sier nei til bompenger

    Til tross for at Fremskrittspartiet på fylkestinget har gått inn for økte takster og lenger nedbetalingstid for Nordøyvegen, sier Frp i Haram nei. Veien er blitt dyrere, men for at Statens vegvesen kan legge frem forslag om økning i takster og innkrevingsperiode for sentrale styresmakter, må fylkesting og kommunene stå bak. Frp i Haram reagerer på framlegget. – Denne belastningen som innbyggerne på øyene nå får blir alldeles urimelig. Ulempene de blir pålagt blir så stor at å betale 200 kroner for å komme seg på land er over smertegrensa. Vi mener at det fins andre måter å innrette seg på. Blant annet kan man galant fjerne den urimelige fordelen elbiler har og alle vil få lavere avgift, sier Svein Harsjøen (Frp). Ordfører i Haram, Vebjørn Krogsæter sier at han la frem forslag om at elbilister ikke burde få rabatt da det ble stemt over dette under kommunestyret, og at Svein Harsjøen stemte imot dette forslaget.

    Nordøyvegen
    Foto: Øyvind Sandnes / NRK
  • Full aktivitet med Nordøyvegen

    Etter ein svært turbulent haust for Nordøyvegprosjektet, er arbeidet no i full gang igjen. I neste veke startar tunnelarbeidet for alvor, men alt no er det merkbart at noko stort er på gang på øyane. Vegprosjektet som skal knyte Nordøyane i Haram og Sandøy til fastlandet, skal stå klar i 2022. Sjå meir i videoen her:

    Etter ein svært turbulent haust for nordøvegprosjektet, er arbeidet no i full gang igjen. I neste veke startar tunnelarbeidet for alvor, men alt no er det merkbart at noko stort er på gang på øyane.
Etter ein svært turbulent haust for nordøvegprosjektet, er arbeidet no i full gang igjen. I neste veke startar tunnelarbeidet for alvor, men alt no er det merkbart at noko stort er på gang på øyane.
Det var ein historisk dag då fylkestinget i Molde i dag endeleg vedtok at Nordøyvegen skal byggast. Med 26 mot 21 røyster sa politikarane JA til bygging av fastlandssambandet til over 5 milliardar kroner.
Ottar Guttelvik legg fram sitt forslag til budsjett for 2019.
På Fjørtofta i Haram valde eit par å starte husbygging då sprenginga til tunnel i Nordøyvegprosjektet vart starta. Dei er to av fleire som håper at Nordøyvegen endeleg skal få eit klarsignal, slik at dei slepp å organisere livet etter ferjerutene.