Fylkestinget i Møre og Romsdal skal avgjere om det blir bygging av Nordøyvegen.

Nordøyvegen

Oppsummert

Nordøyvegen skal gje fastlandssamband til Nordøyane i Haram og Sandøy på kysten av Møre og Romsdal.

  • Kraftmontasje AS fikk kontrakt

    Statens vegvesen har tildelt elektrokontrakten på Nordøyvegen til Kraftmontasje AS. Firmaet har hovedkontor i Vestnes, og konkurransesummen blei 156 432 678. Vegvesenet opplyser at de fekk inn fem gode tilbud, og at det ikke var stor forskjell på kvaliteten. Kontrakten med Kraftmontasje koster mindre enn Vegvesenet hadde som prisoverslag. Se alle pristilbudene her.

  • Frp i Haram sier nei til bompenger

    Til tross for at Fremskrittspartiet på fylkestinget har gått inn for økte takster og lenger nedbetalingstid for Nordøyvegen, sier Frp i Haram nei. Veien er blitt dyrere, men for at Statens vegvesen kan legge frem forslag om økning i takster og innkrevingsperiode for sentrale styresmakter, må fylkesting og kommunene stå bak. Frp i Haram reagerer på framlegget. – Denne belastningen som innbyggerne på øyene nå får blir alldeles urimelig. Ulempene de blir pålagt blir så stor at å betale 200 kroner for å komme seg på land er over smertegrensa. Vi mener at det fins andre måter å innrette seg på. Blant annet kan man galant fjerne den urimelige fordelen elbiler har og alle vil få lavere avgift, sier Svein Harsjøen (Frp). Ordfører i Haram, Vebjørn Krogsæter sier at han la frem forslag om at elbilister ikke burde få rabatt da det ble stemt over dette under kommunestyret, og at Svein Harsjøen stemte imot dette forslaget.

    Nordøyvegen
    Foto: Øyvind Sandnes / NRK
  • Full aktivitet med Nordøyvegen

    Etter ein svært turbulent haust for Nordøyvegprosjektet, er arbeidet no i full gang igjen. I neste veke startar tunnelarbeidet for alvor, men alt no er det merkbart at noko stort er på gang på øyane. Vegprosjektet som skal knyte Nordøyane i Haram og Sandøy til fastlandet, skal stå klar i 2022. Sjå meir i videoen her:

    Etter ein svært turbulent haust for nordøvegprosjektet, er arbeidet no i full gang igjen. I neste veke startar tunnelarbeidet for alvor, men alt no er det merkbart at noko stort er på gang på øyane.
  • – Vi må legge striden bak oss

    Frp-politikar Frank Sve frir no til administrasjonen i fylkeskommunen for gjenreise tillit etter den harde ordbruken i striden om Nordøyvegen. Sve leier plannemnda for samferdselssaker og treng fullmakter og gjensidig tillit og samhandling for å styre bygginga av Nordøyvegen. Vi må legge striden bak oss, seier Frank Sve, som rosar samferdselsavdelinga for å gjere sitt beste for alle samferdselsprosjekt i Møre og Romsdal.

    Frank Sve
    Foto: Synnøve Hole / NRK
  • Byggestart 4. mars

    Byggestart på Nordøyvegen skjer etter planen på Austnes på Haramsøya 4. mars. Det opplyste prosjektkoordinator i samferdselsavdelinga, Morten Mortensen, på møte i plannemnda for samferdselssaker onsdag. – Det er også mye forberedende arbeid som vil starte før dette, sier Morten Mortensen. Nordøyvegen skal være klar for åpning før sommeren 2022.

    Nordøyvegen ved Skjeltene
    Foto: Øyvind Sandnes / NRK Luftfoto
Etter ein svært turbulent haust for nordøvegprosjektet, er arbeidet no i full gang igjen. I neste veke startar tunnelarbeidet for alvor, men alt no er det merkbart at noko stort er på gang på øyane.
Det var ein historisk dag då fylkestinget i Molde i dag endeleg vedtok at Nordøyvegen skal byggast. Med 26 mot 21 røyster sa politikarane JA til bygging av fastlandssambandet til over 5 milliardar kroner.
Ottar Guttelvik legg fram sitt forslag til budsjett for 2019.
På Fjørtofta i Haram valde eit par å starte husbygging då sprenginga til tunnel i Nordøyvegprosjektet vart starta. Dei er to av fleire som håper at Nordøyvegen endeleg skal få eit klarsignal, slik at dei slepp å organisere livet etter ferjerutene.