NRK Meny

Ulstein Group

  • Ulstein Group trenger 300 millioner

    Ulstein Group må hente 300 millioner kroner for å sikre driften, skriver nett.no (krever innlogging) Ulsteinfamilien sitt selskap, Ulsmo, har forpliktet seg til å gå inn med 150 millioner kroner under forutsetning av at DNB og Innovasjon Norge bidrar med nye lån på inntil 150 millioner. Styret har bedt om penger for å styrke likviditeten etter at Ulstein-gruppen har inngått flere nye kontrakter på nye skip.

    Acta Auriga under bygging ved Ulstein verft
    Foto: Benny Banen / Acta Marine
  • Leverte havvindskip før tida

    Acta Marine sitt nybygg, CSV/SOV-fartøyet Acta Auriga, vart levert frå Ulstein Verft i går, tre dagar før kontraktsfesta tid. Det skriv Ulstein Group i ei pressemelding. Medan skipet vart bygd kontraherte selskapet Ocean Breeze Energy skipet for vedlikehaldsaktivitetar på havvindparken deira, BARD Offshore 1.

    Ulstein Verft sitt nyaste havvindskip, SOV-fartøyet ‘Acta Auriga’ til Acta Marine
    Foto: Ulstein Group/Uavpic.com
  • Fryktar innstrammingar

    John Hatløy og Ann-Magritt Ringstad ved Ulstein verft håper innstrammingane i reglane for innleige av arbeidskraft ikkje vil ramme bedrifta. Vippepartiet KrF hindra nyleg innføringa av eit forbod mot innleige i byggebransjen, og saka får no ein ny runde i Stortinget. Eit forbod ville ha fått store følgjer ikkje berre for byggebransjen, men også for verft og fiskeindustri. – Vi er heilt avhengig av å kunne supplere med leigearbeidarar på grunn av dei store svingingane i arbeidsmengda, seier Ann-Magritt Ringstad, personalsjef ved Ulstein verft.

    John Hatløy og Ann-Magritt Ringstad
    Foto: Arne Flatin / NRK
  • Ulstein-skip blir redningsfartøy

    Det Ulstein-eigde skipet, Blue Queen, har blitt innleigd av Wagenborg Offshore på kontrakt som varer i seks år. Skipet skal støtte offshoreoperasjonar i Nordsjøen, og arbeide som eit beredskaps- og redningsfartøy, opplyser Ulstein Group i ei pressemelding.

    Blue Queen
    Foto: Ulstein Group