NRK Meny
Normal

Royal Mail gir ut «Star Wars»-frimerke

I samband med den nye «Star Wars»-filmen lagar det britiske postverket eit sett med åtte frimerke som blir trykt i eit avgrensa opplag med figurar frå den nye filmen.

Star Wars frimerker

Royal Mail gir ut åtte frimerke for å markere den nye «Star Wars»-filmen, som kjem i desember.

Foto: Royal Mail

I desember kjem filmen «Star Wars: The Last Jedi» på kino. For å korte ned ventetida har det britiske postvesenet, Royal Mail, laga ein serie frimerke med åtte ulike figurar frå filmen. Frimerka blir lagt ut for sal frå 12. oktober. I tillegg er serien også trykt opp i ei avgrensa samleutgåve i 750 eksemplar.

Det er den britiske kunstnaren Malcolm Tween som har laga motiva på frimerka. Chewbacca, R2-D2 og C-3PO er blant figurane som har fått æra av å bli avbilda på frimerket. Nokre av merka også har hemmelege detaljar som berre kjem fram under UV-lys.

Royal Mail og Malcolm Tween laga også eit liknande sett med frimerke då filmen «Star Wars: The Force Awakens» kom i 2015. Merka blir laga for å heidre britane som har vore med å lage filmserien.

Avskjedsfilm

«The Last Jedi» blei den siste filmen Carrie Fisher spelte inn. Ho døydde 60 år gamal i desember i fjor. Ho spelte rolla som Leia i fleire av filmane i serien.

John Boyega, som også speler i filmen, sa til BBC i august at «The Last Jedi» kjem til å bli ein verdig avskjed for Carrie Fisher.

– Ho kjem til å leve vidare i denne serien. Og det er det som er så vakkert, ho vil på ein måte få evig liv.

Disney CEO Star Wars Carrie Fisher

«The Last Jedi» blei den siste filmen til Carrie Fisher. I desember er filmen klar for kino.

Foto: Chris Pizzello / AP

Disney kjøpte Lucasfilm og Star Wars-rettane i 2012 for over fire milliardar kroner. Oppkjøpet kom fordi Disney ønska å utvide «Star Wars»-universet med fleire filmar og «spin off»-filmar. «The Last Jedi» er den åttande filmen i serien, og den niande er under planlegging.

I tillegg kjem det fleire frittståande filmar, basert på universet. Blant dei er ein komande film om Han Solo, som har hatt ein noko trøblete start med regissørar som fekk sparken. Men den nye regissøren, Ron Howard, lova overfor Hollywood Reporter at arbeidet no er i rute.

Kulturstrøm

  • Kagge Forlag henter Fotland

    Forlaget melder at de har fått en ny redaktør på plass: Maiken Grønning Fotland. Hun kommer fra stillingen som reportasjeleder i Dagbladet Magasinet. Forlaget melder at de har fått inn en redaktør med teft for ideer – og evne til å sette dem ut i livet (NTB).

  • "Ny" Guns N' Roses-video fra 1989

    I 1989 spilte Guns N' Roses inn en musikkvideo til låten «It's So Easy» på nattklubben Cathouse i Los Angeles. Videoen ble aldri sluppet, i stedet ble den liggende i et skap i nesten 30 år. Men nå er den altså å se i en digitalt restaurert versjon på Apple Music, melder Billboard. Slippet av den ukjente musikkvideoen inngår i feiringen av bandets nyutgave av debutalbumet «Appetite for Destruction» fra 1987, skriver TT (NTB).

    Guns N' Roses
  • Sony kjøper EMI

    Japanske Sony kjøper musikkforlaget EMI for drøyt 15 milliarder kroner og sikrer seg dermed rettighetene til noen av verdens mest populære band og artister. I henhold til avtalen verdsettes EMI Music Publishing til drøyt 38 milliarder kroner (NTB).