Mest sette TV-program
Anledningen er supersøndagen 3. februar og amerikanernes største årlige enkeltbegivenhet, Super Bowl. Super Bowl er finalen i amerikansk fotball, og den mest sette tv-begivenheten i USA med 130 millioner seere. Totalt er over 800 milioner ventet å se arrangementet.
Tidenes dyreste
Leskedrikkgiganten Pepsi spytter ut 8 millioner dollar (73 millioner kroner) for verdens dyreste reklamespoter. Den første reklamespoten varer 90 sekunder, og viser Britney i nyinnspillinger av klassiske Pepsi-reklamer fra 50-tallet fram til i dag.
Foto: Pepsi
Surfere avgjør hvilken Britney
Den andre reklamen er opptil nettsurfere å avgjøre. På "Pepsis hjemmeside" kan man stemme fram de tre favorittepokene til Britney.
Alternativ 1 er "Doo Wop", der Britney er i en 50-talls Sodapop-Bar.
Alternativ 2 er "Surfs Up", en sen 60-talls surfehippiereklame.
Alternativ 3 er "New Millennium", der Britney er seg selv som en struttende millenniumsbabe.
TV-seere går glipp av reklamene med Britney som:
Foto: Pepsi
- Britney som brillebekledd 60-talls sukkerpopdanser.
- fredselskende 70-talls flower power hippie.
- dresskledd 80-talls vamp.
Men samtlige inngår i den første reklamen, og nettsurfere kan glede seg over "Aaah ... The joy of ....."