Då finanskrisa slo inn hausten 2008 venta mange kulturaktørar at forbruket av kulturarrangement ville auke.
Dette baserte seg på at ein etter det store børskrakket 1929, utover i dei økonomisk vanskelege 1930-åra såg at folk deltok på fleire kulturaktivitetar som konsertar, kino og teater enn i økonomiske oppgangstider.
Men no viser undersøkinga Kulturkonsum i krisetider frå Handelshøyskolen BI, utført i perioden november 2008 til juni 2009 at kulturkonsumet ikkje har auka. Undersøkinga syner at tala for kulturforbruk er ganske stabile i forhold til juni-november 2008.
- Dei dårlege nyhenda er at kulturkonsumet ikkje går opp. Dei gode nyhenda er at det heller ikkje går ned, seier professor og prosjektleiar ved Handelshøgskolen BI, Anne-Britt Gran.
- LES ÒG:
- LES ÒG:
Nedgang for kino
Scenetilbod som teater, konsertar, opera, stand up går publikum på like ofte som før. Like mange som før går på kino, om lag 65 prosent. Men dei som går på kino går ikkje like ofte på kino som tidlegare, gjennomsnittleg tal på kinobesøk går nemleg ned frå 4,3 til 3,8 gonger.
(Artikkelen held fram under biletet.)