Trass i en skuespillerkarriere godt og vel over middagshøyden, har Charlie Sheen de siste ukene glidd inn i folks kulturelle bevissthet.
Godt hjulpet av underlig oppførsel og merkelige utsagn, har han fått oppmerksomhet langt utover hjemlandets grenser.
LES OGSÅ:
Gjennom selskapet Hyro-gliff har nå han søkt
om retten til å bruke 22 populære utsagn fra egen munn:- VIOLENT TORPEDO OF TRUTH
- CHARLIE SHEEN
- SURPRISE. THAT'S WHAT WINNERS DO
- PARK YOUR NONSENSE
- YOU'VE BEEN WARNED
- I AM NOT BI-POLAR, I AM BI-WINNING
- DEFEAT IS NOT AN OPTION
- LIVING THE SHEEN DREAM
- GODDESS SUITE
- WARLOCK LOUNGE
- ADONIS DNA
- TORPEDO OF TRUTH
- SHEEN'S GODDESSES
- WINNING
- SOBER VALLEY LODGE
- VATICAN ASSASSIN
- TIGER WATER
- ROCK STAR FROM MARS
- DUH, WINNING
- TIGER BLOOD
- TIGER PLASMA
- SHEEN'S KORNER
(For den spesielt interesserte: Klikk deg inn på Trademark Electronic Search System (TESS) og søk på Hyro-gliff.)
Sheen satser hardt, og sikrer seg retten til såvel kallenavnet på huset sitt, "Sober Valley Lodge", og elskerne sine, "Sheen's Goddesses".
LES OGSÅ:
Konkurranse om merkevaren
Fansen kan ikke lenger føle seg trygge for verken BH-er, dataspill eller godteri, gamblingmaskiner eller leskedrikker som gjør bruk av Sheens kjæreste utsagn, ifølge
.skriver at skuespilleren sikrer seg merkevarerettighetene for å unngå at noen andre stikker av med dem.
Den siste tiden har det nemlig dukket opp flere patentsøknader med utsagn som ligger nær Sheens uttrykksmåte, som "Winning!," "Uh Winning," "Winning," "World Wide Winning Connections," "Friendship, Who's Winning?" and "Bi Winning."
En nett-TV-kanal som har spesialisert seg på Charlie Sheen-videoer bruker navnet "Tiger Blood TV".
Skuespilleren legger snart ut på en stand-up-turne, hvor han planlegger å selge t-skjorter med ulike trykk fra listen over.
.LES OGSÅ:
LES OGSÅ:
LES OGSÅ: