Her er Yngvars treningsvideoer

Følg Yngvars styrke, intervall og langkjøringstrening. Sammen med et bedre kosthold vil du da gå to buksestørrelser ned.

Yngvar Andersen
Foto: Ole Jørgen Kolstadbråten / NRK

Innholdet som skulle vises her støttes dessverre ikke lenger.

Oppskriften for å gå to buksestørrelser ned på fire uker er enkel, men hard.

  • Kutt ut snopet bortsett fra på lørdagskvelden
  • Spis sunt og variert
  • Ikke glem hverdagsmosjonen
  • En time styrke, en time langkjøring og en time intervalltrening hver uke

Klarer du å gjennomføre dette i fire uker, vil du gå to buksestørrelser ned.

- Vi har laget en pakke som virker. Du trenger ikke tenke på hva eller hvordan, du skal bare gjøre som jeg sier, ler Yngvar.

Åpne treningsplan som PDF Skriv den ut og heng den på kjøleskapet.

De tre timestreningene hans består av:

En time intervalltrening

Video Intervalltrening

En time styrketrening

Video Styrkeøvelser

En time langkjøring

Video Langkjøring

Hverdagsmosjon

Det hjelper ikke å trene tre timer i uken om du sitter foran en pc-skjerm eller ligger på sofaen resten av tiden. Noe hverdagsmosjon må også til.

  • Ta alltid trappen istedenfor heisen eller rulletrappen
  • Gå til jobben eller skolen. Er det for langt å gå, kan du gå av bussen tre stopp før du er fremme og gå derifra
  • Bli med barna ut i hagen eller parken for å leke
  • La bilen stå når du skal hente eller levere barn på skolen eller i barnehagen

Tenk kreativt, og sørg for at du får mosjonert der du kan!

TV og radio

Helene sjekker inn - på asylmottak. Norsk dokumentar.
I fem døgn bor programleder Helene Sandvig sammen med asylsøkere på Dikemark Asylmottak. Det blir et tøft møte med en helt annen virkelighet.
Aida sov et helt døgn og Halvor får ikke sove uten å gjøre et spesielt triks. Hva feiler det dem? Tre butikkansatte med nettbrett utfordrer legelaget i kveldens episode. Programleder: Kjetil Røthing Askeland. Sesong 2 (4:8)
Norsk dokumentarserie. I tre månender har de 8 ungdommene hatt samtaleterapi med psykolog Peder Kjøs, og sammen har de funnet veier for å endre livene sine. Psykolog Peder Kjøs og gruppa trener Trine i å tørre å være seg selv. Malin gjør store fremskritt, og Kira med ME kjenner energien komme litt tilbake. Fredrik kommer frem til en løsning han vil prøve på. (8:8)