Avvika er frå minstekrava og i tillegg har Direktoratet også to merknader på område der kommunen kan bli betre.
Tilgjengeleg for alle
Undersøkinga er gjort for å sjå om nettsidene held krava til universell utforming, slik at dei er tilgjengelege for alle. Hovudtema for kontrollen var koding, navigasjon og tekstalternativ på nettsdene.
Kommunikasjonsrådgivar Anette W. Petersen, som leiar arbeidet med nettsidene til kommunen, er fornøgd med tilbakemeldingane.
Retting pågår
– Vi jobbar systematisk med å rette oss etter dei strenge krava til universell utforming, seier Pettersen, og viser til at dei merknadene kommunen har fått allereie stod på deira eiga arbeidsliste.
Ifølge kommunikasjonssjef Anne Bente Skjellum gjeld dei fleste avvika skjema og postliste levert av ein ekstern leverandør. Og kommunen jobbar no med ein plan for rettinga, slik at mellom anna innsyn i og tilgang til postlister skal bli lettare.
– Vi er i dialog med denne leverandøren, slik at feila blir retta opp. Mykje er allereie retta medan noko krev meir tid, seier Petersen.