Nå må barn og unge få slippe reklame for usunn mat og drikke.
Papaya sel kosttilskot laga for å førebygga plager i underlivet. – Ingen dokumentert effekt, seier lege Ellen Støkken Dahl.
Nå kan hvem som helst selge vann og kalle det for «Arctic Water». Bryggeridirektør mener avgjørelsen åpner opp for de som ikke evner å skape noe eget.
Professor i psykologi er ikke overrasket over at TikTok-videoene har fått 4 millioner klikk.
Diplom-Is ga fyken til Eskimonika på grunn av betent urfolksdebatt. Likevel blir hun brukt som reklamefigur hver dag.
Statsforvalteren sier skjenkekontrollen tar feil: Å ha vinflasker som lysestaker på utested er likevel greit.
Volvat lokka kundar med 20 prosent rabatt på fillerar og injeksjonar. – Kynisk måte å drive marknadsføring på, seier lege. No legg selskapet seg «flat».
Whiskydestilleri måtte slette ein haug med bilde etter at Helsedirektoratet raida Facebooksida til cirka 100 aktørar på alkoholmarknaden. No går dei ut mot lovverket.