– Båten har ikkje gyldig klassepapir eller sertifikat, og arbeids- og levevilkåra om bord tilfredsstiller ikkje krava, slår avdelingsdirektør Torbjørn Havnerås i Sjøfartsdirektoratet fast til NRK.
Skipet hadde gyldig sertifikat i Russland, men blei fråteke dette i slutten av april då han kom inn til Kristiansund. Båten hadde hatt brann om bord, og var ikkje lenger i slik stand at han kunne segle vidare.
Fraktebåten skulle etter planen til sjøs igjen om 14 dagar.
- Les også:
Inspeksjonen held fram
Sjøfartsdirektoratet har no avslutta inspeksjonen for i dag, men kjem til å gå om bord igjen i morgon for å halde fram kontrollen av frakteskipet.
– Vi har enno ikkje klar rapporten over alle dei konkrete feila eller manglane om bord, så dette er førebelse konklusjonar, seier Havnerås.
Skipet kjem til å bli pålagde å utføre forbetringar om bord før det får forlate norsk hamn.
– Etter at pålegga er utførte, kjem vi på nytt til å gå om bord igjen for å kontrollere at alt er utført slik vi krev, seier avdelingsdirektør Torbjørn Havnerås i Sjøfartsdirektoratet.