Fleire skadar seg på sykkel, men forskarar veit lite om kvifor. No kan skadde syklistar frå Oslo og Bergen gi svar.
Mens det har blitt tryggare for bilistar og gåande, har talet på hardt skadde og drepne syklistar gått opp i dei største byane i Noreg.
Byrådet i Oslo har fjernet 4221 parkeringsplasser i Oslo til fordel for sykkelveier. I løpet av året vil 5000 plasser være borte.
Hittil har det vært svært lite informasjon om hvor og hvorfor sykkelulykker skjer. Nå skal skadde syklister rapporteres og forskes på.
Syklister og bilister er ofte uenige ute på veien. Det kan skape farlige situasjoner, mener Trygg Trafikk.
Stadig flere tar på seg hjelmen og sykler. I hovedstaden har nesten dobbelt så mange passert byens sykkeltellere i uka etter ferieslutt som i samme uke i fjor.
Den siste veka har politiet stoppa fleire på elsparkesyklar som køyrer altfor fort. – Etter eit kjapt Google-søk, såg vi at denne kunne køyre 50 kilometer i timen, seier Frank Halse i Oslo-politiet.
– Enda et pressmiddel for å få bilene ut av Oslo sentrum, mener bompengepartiet FNB.