130 mistar jobben i Kongsberg Maritime: – Tungt for dei tilsette I dag fekk 130 tilsette i Kongsberg Maritime på Sunnmøre beskjed om at dei mister jobben. – Ei tung nyheit å få, seier plassjefen som snart må sjå arbeidarar forlate bedrifta. Av Silje Steinnes Bjerknes, Håvard Ketil Sporsheim, Arne Flatin og Tore Ellingseter
Kystverket: Stad skipstunnel kan vere klar i 2025 Kystverket melder at Stad skipstunnel kan byggast innanfor kostnadsrammene i Nasjonal transportplan (NTP). Av Raymond Lidal, Per Kristian Grimeland og Oddleif Løset
Får Hollywood til Noreg: – Opp til regjeringa om vi får meir av dette Produsent Per Henry Borch meiner interessa er enorm for å filme i Noreg, men støtteordninga er for dårleg. Tar regjeringa grep, kan internasjonal film bli ein del av den nye oljen, seier han. Av Marius André Jenssen Stenberg
– Det ser lysare ut no enn det har gjort på lenge Etter mange år med tøffe nedskjeringar håper 1400 tilsette på Sunnmøre no på ei tryggare framtid etter at Kongsberg Gruppen tok over Rolls-Royce Marine denne veka. Av Silje Steinnes Bjerknes og Gunhild Sætre
Lyser ut stillingar på verft langs heile kysten Etter nokre magre år på norske verft har det no snudd. Ordreboka er no på rundt 45 milliardar kroner og talet på tilsette aukar ved verft langs heile kysten. Av Arne Flatin
Tang og tare kan bli nytt laurdagsgodt – No kan vi få laurdagsgodt av tang og tare. Tarepotetgull, brente mandlar med salt havsmak, sjokolade, iskrem og smaksforsterkar til supper og brød er på plass i hyllene. Av Frode Berg
Må kutte 200 årsverk etter kriseår Styret i Helse Møre og Romsdal krev drastiske tiltak og vil kutte 200 årsverk i helseføretaket. – Den økonomiske situasjonen er svært alvorleg, seier styreleiaren. Av Håvard Ketil Sporsheim, Ann Eli Nøsen og Terje Reite
Trønderane kastar seg inn i kampen for skipstunnel Fylkesordførar Tore O. Sandvik (Ap) er skuffa over at regjeringa vil redusere Stad skipstunnel. Av Oddleif Løset
– Gamle offshoreskip må fjernes Mange offshoreskip ligger fremdeles uten oppdrag flere steder i Norge. Sentrale økonomer mener nå at disse skipene må bort så raskt som mulig. Det kan sikre lønnsomheten for de rederiene som gjør jobben ute ved oljeplattformene i Nordsjøen. Av Frode Berg