NRK Meny
Normal

Klagestorm på Nettbuss

Agder kollektivtrafikk har fått fleire hundre klager på Nettbuss Sør sidan dei tok over busstransporten i kristiansandsområdet ved nyttår.

Nettbuss

KLAGER: Agder Kollektivtrafikk har fått opp mot 700 klager på dei verste dagane på Nettbuss Sør. No lova busselskapet betring. (Arkivfoto)

Foto: Svein Sundsdal / NRK

– Vi har hatt mange hundre henvendelsar på telefon. Opp mot 700 på dei vanskelagaste dagane, seier administrerande direktør i Agder Kollektivtrafikk (AKT), Siv Viken til NRK.no.

I tillegg har AKT henta inn ekstra folk til å betjene telefonane fleire gonger sidan Nettbuss Sør tok over, for å ta unna klagestormen.

– Vi har svikta

– Det går på forseinkingar og kundebehandling, seier ho.

Administrerande direktør i Nettbuss Sør, Anders Roger Øynes, vedgår at busselskapet har svikta.

– Det vi har levert til no er ikkje godt nok. Vi gjer nokon feil, så vi er ikkje robuste nok til å tole både omstilling og dårleg vêr samstundes, seier han til NRK.no.

Han skuldar også på interne problem med blant anna sjåførane.

Går gjennom klagene

– For dei som var med over frå AS Bussen til Nettbuss Sør har det vore ei stor endring. Dei endringsprosessane klarar ein aldri å førebu seg godt nok til. Det har slått uheldig ut for vår del, seier Øynes.

Alle kundeklager skal no gåast gjennom, og Nettbuss Sør lovar rask betring.

– Forhåpentlegvis skal vi no klare å levere eit produkt som er veldig bra, seier han.