– Det er minimalt med ventetid og har høg prioritet, seier Øystein Gudin, fagleg leiar ved trafikkstasjonane i Hafslund og Mysen.
På Hafslund trafikkstasjon jobbar han med å sjekke bussane, som har kome for å redde busstilbodet i Nedre Glomma.
Rundt 30 bussar frå Sverige og Danmark er henta inn for å kunne ta over delar av rutetilbodet.
– No har dei høg prioritet, samanlikna med alt anna som skjer så er det minimalt med ventetid, seier Gudin.
Nils-Henrik Pedersen er overingeniør i Statens vegvesen. Han kontrollerer bussane som har kome til Hafslund.
Foto: Rune Fredriksen / NRKFør bussane frå nabolanda våre kan takast i bruk, må dei godkjennast av Statens vegvesen.
– Samferdselsdepartementet ga beskjed om at dei skulle prioriterast høgt. Så det blir fortløpande jobba med det som kjem, seier Gudin.
Busstilbodet i Nedre Glomma-regionen er kraftig redusert etter at åtte bussar blei totalskadde i brann.
I januar blei fleire bussar totalskadde i Sarpsborg.
Foto: Even Bjøringsøy Johnsen / NRK22. januar tok ein gassbuss fyr på ein oppstillingsplass for bussar i Sarpsborg.
Brannen spreidde seg raskt til fleire bussar. Same dag blei alle rutebussar, med unntak av skulebussane, innstilte.
Fleire godkjente bussar
Sidan har busstilbodet i Nedre Glomma-regionen vore kraftig redusert.
Øystein Gudin i Statens vegvesen seier dei prioriterer å kontrollere bussane frå Sverige og Danmark.
Foto: Rune Fredriksen / NRKIfølge lokalavisa Fredriksstad Blad har fleire bussar som no har kome frå nabolanda våre, blitt godkjente for bruk.
– Om Nobin held fram å levere bussar i same tempo, og om dei er i like god stand, så vil eg tru vi kan bli ferdige før påske, seier Gudin til avisa.
Bussane dei så langt har undersøkt har vore i relativt god stand, seier han til avisa.