Sjølv om det etter fleire års drift ikkje er hogd opp ei einaste oljeplattform på Lutelandet, har Lutelandet Offshore på ingen måte mista trua.
Utrangerte oljeinstallasjonar blir i dag demonterte bit for bit ute på feltet, men no er planen at eit spesialskip skal frakte heile toppdeksel på plattformene til Lutelandet.
- LES OGSÅ:
- LES OGSÅ:
Spesialfarty
– Spesialfartyet, som er under bygging ved eit verft i Sør-Korea, vil bli 382 meter langt og 117 meter breitt. Det vil kunne løfte av heile toppdekselet på plattformene og frakte det til Lutelandet. Dette er ein heilt ny måte å gjere det på. I dag blir plattformene demonterte bit for bit ute på feltet, seier administrerande direktør i Lutelandet Offshore, Tor Gjertsen.
- LES OGSÅ:
- LES OGSÅ:
Enorm tørrdokk
Dette krev at det må byggjast ei enorm tørrdokk til nærare ein halv milliard kroner på Lutelandet.
– Tørrdokka vil ha ein byggeperiode på to og eit halvt år og koste opp mot 500 millionar kroner. Vi vi trenge om lag 150 mann i eit år på å demontere og destruere kvar enkelt plattform, seier Gjertsen.
- LES OGSÅ:
- LES OGSÅ:
Usikker på marknaden
Stig Andersen, administrerande direktør ved Bergen Group Hanøytangen, meiner på si side at marknaden for destruering av gamle oljeplattformer er svært usikker.
– Vi vil i dag ikkje investere store summar i denne marknaden, seier han.