Det er kombinasjonen Mac-maskin og nettlesaren Safari, som er "uvenner" med det nye dataopplegget til kollektivselskapet Kolumbus i Rogaland.
LES OGSÅ:
– Alle andre løysingar fungerer greitt. Dei som ikkje lukkast med billettkjøp, kan enten bytta maskin eller laste ned ein annan nettlesar, seier Audun M. Solheim, som er strategi- og utviklingssjef i Kolumbus.
Høgst på prioriteringslista
Solheim i Kolumbus har ikkje det eksakte talet på kor mange det er som ikkje har fått kjøpt billettar via nettet, etter at selskapet endra sine nettsider i starten på mai månad.
– Men det er ikkje veldig mange det dreier seg om, seier han.
LES OGSÅ:
Målet med endringa er at brukarane skal sleppe unna med eitt brukarnamn og eitt passord til alle operasjonar på nettsidene til Kolumbus.
– Me har gitt beskjed til selskapet som leverer dei nye nettsidene at Mac-brukarar med Safari-nettlesar har høgste prioritet, fortel Solheim.
– Og når kjem de til å ha ordna opp i dette problemet?
– Det kan eg ikkje seie sikkert, men leverandøren jobbar på spreng, forsikrar strategi- og utviklingssjef Solheim.