Intel-treet vokser kanskje ikke inn i himmelen, men de som jobba på standen virka nokså stolte av det.
På en såpass massiv messe som CES er det lett å drukne i mengden…
…og flere bruker dans for å promotere sine produkter.
Ved hjelp av et digitalt prøverom får Helge testa ut hvordan han ser ut i en raff cardigan uten å ta seg bryet med å faktisk ta den på.
Største wow-opplevelse så langt – 3D-veggen til LG. Intet mindre enn spektakulært.
Med lyssatt proffmodell og ferdiginnstilt kamera gir Sigma hvem som helst følelsen av å være profesjonelle fotografer.
Har du 160.000 kroner til overs kan verdens største boombox bli din.
En vinyl-til-CD-opptaker er kanskje ikke morgendagens teknologi, men den kan pynte opp i stua hvis du er en retro-type.
: Toshiba promoterer produktet sitt på TV-shop måten – med en intervjuer som kontinuerlig blir imponert av hver minste lille ting.
Boss stiller ut en våt råner-drøm, hvertfall når det kommer til lydaspektet ved kjøreopplevelsen.
Ta-bilde-av-deg-selv-kameraet er et produkt som virkelig tar menneskers behov i 2013 på alvor.
: Panasonic har lagd verdens første 3D-kamera med ett objektiv.
Samsungs nye kjøleskap viser simultankapisitet ved å både kunne holde maten kjølig og fungere som baby call på samme tid.
:
Sonys T2-briller i 3D funka for så vidt fint, men slapp inn litt for mye lys til å skape total begeistring.
Wonderbook-systemet til PS3 er beregna på unger, men fascinerer folk i alle aldersgrupper.
Lite selger bedre enn kjendiser – her representert ved Xibit.