– Det vil ta fleire dagar å reparere tunnelen etter brannen. Men me vil sette i gang med styrt trafikkavvikling gjennom tunnelen så fort me kan – kanskje om to-tre dagar, seier avdelingsdirektør Svenn Egil Finden i Statens vegvesen til NRK.
For før den kan opna att må det høgtrykksspylast for å få vekk sot. Så må ein bolte, legge på sprutbetong for å sikra taket og bytta ut det elektriske utstyret.
- Les også:
- Les også:
Betre enn frykta
Tysdag ettermiddag har geologar vore inne i tunnelen for å sjå på skadane.
– Det var ikkje så store skadar som vi frykta, men dei må inn ein tur til på platformbil for å sjå nærare på taket, seier Finden.
Håpet er altså at dei kan byrje med styrt trafikkavvikling om nokre dagar og vil komme tilbake med meir informasjon så fort dei veit meir. Han håpar dei har meir informasjon i løpet av onsdagen.
– Det har vore sterk varmeutvikling frå brannen, og det har rast ned ein del stein der feiebilen stod i brann. Det er rive hol på sikkerheitsnettet i taket. Det yttarste laget av fjellet har sprokke opp over eit større område på grunn av den sterke varmen, seier Finden.
Omkøyring til Sogn går no via Høyanger og ferjesambandet Dragsvik-Hella på riksveg 55. For personar som nyttar denne vegen til vanleg mellom Skei og Sogndal er det tre gongar så langt og nesten to timar ekstra i reisetid.
Det er sett inn ekstra ferjer på nattetid med avgang frå Dragsvik klokka 2.30, 3.30, 4.30 og frå Hella klokka 3.00 og 4.00.