Pasienten tok livet sitt i 2013 og no får Helse Førde kritikk frå fylkeslegen etter at tilsynssaka er handsama.
Fylkeslegen skriv i ei pressemelding at Helse Førde sine rutinar kring ansvarstilhøve på dette området var uklare, og at Helse Førde har endra rutinane etter hendinga.
– Vi veit at eitt av punkta i vår avgjerd allereie er retta. Det andre punktet blir teke opp av Helse Førde internt og dei er nøydde til å endre praksis på det området, seier fylkeslege Per Stensland.
Fekk ikkje informasjon
Fylkeslegen fann det ikkje tilstrekkeleg dokumentert at pasienten fekk den naudsynte informasjonen for at han skulle kunne ta i vare rettane sine og eventuelt klage på behandlingstilbodet.
– Dersom ein pasient ber om ein type behandling og ikkje kan få det, men får noko anna, så har han også rett til å klage på denne avgjerda, seier Stensland og seier dette er ein viktig pasientrett.
– Det er ein del av systemet vi har for rettstryggleik, også i behandling av pasientar, at ein skal ha moglegheit til å både få det ein kallar «second opinion», men også at det organet eller personane som har tatt avgjerda skal få høve til å revurdere den etter ein klage frå pasienten, seier Stensland.
Ikkje usamde
Fylkeslegen kommenterte også delar av behandlinga som dei meiner ikkje var i tråd med god praksis utan at dei fann brot på kravet til forsvarlege tenester.
Fungerande klinikkdirektør, Svein Ove Alisøy, seier til Firda at dei ikkje er usamde i konklusjonen frå Fylkeslegen.
– Vi endra uklare rutinar kort tid etter hendinga, seier han til avisa.