– Dette er ei god investering i folkehelse, trivsel og miljø. T-banevegen gjør det lett for folk å gå tur, gå til T-bana, sykle mellom Bryn og Hellerud, eller rett og slett vere ute og leike, trene og hygge seg, seier samferdselsbyråd Sirin Stav (MDG).
I nesten 100 år har trikken og T-bana køyrt mellom Hellerud og Bryn.
No skal bana leggjast i ein tunnel, mens den gamle traseen blir tilrettelagt for gåande og syklande.
– Og kanskje er den bratt nok til å bli akebakke når snøen legger seg til vinteren, seier byråden i ei pressemelding.
Det ligg framleis igjen pukk i den gamle T-banetraseen.
Foto: SporveienHelleruds fyrste brugang
Byråden seier det har vore ei utfordring å få på plass ei god løysing på korleis folk skal kunne kome seg til turvegen.
Den siste delen av traseen skal nemleg framleis brukast av T-bana.
No har byrådsavdelinga bestemt at det derfor skal byggjast ein brugang rett nedanfor Hellerud T-banestasjon.
I Fyrstikkbakken byggjast nye bustader. Eit av måla er at dei og andre som skal ta T-bana kan bruke turvegen for å kome seg til perrongen.
Foto: Sporveien– New York har sin berømte High Line, og no får Oslo sin eigen historiske turveg basert på ein gammal skjenegåande trasé, seier Stav.
Samferdselsbyråd i Oslo, Sirin Stav (MDG).
Foto: Rolf Petter Olaisen / NRKTurvegen vil ha element frå T-banetraseen for historias skyld, for å vise at det har køyrt trikk og T-bane på strekninga.
Den nye turvegen er forventa å koste 11 millionar kroner.