Bildene viser Beyoncé i en blanding av 60-tallsstil og biker chic-stil, og er ganske så dristige.
Se klipp fra kolleksjonen her:
Selv om annonsekampanjen skulle fremme kleskolleksjonen, ble Beyoncé så begeistret for tatoveringene – som bare er juks – at hun og moren ønsker å ta dem med i sin kleskolleksjon.
– Bildene var så sterke at vi innså at forbrukerne kanskje ville ønske å gjenskape dem selv, sier mamma Tina Knowles til Womens Wear Daily.
SE OGSÅ:
- NRKs nye tatoverings-serie:
-
- Morten skal kvitte seg med sine tabber - - se alle tabbene folk har gjort
- Charter-Hildes tattoveringshistorie:
- Gerd Liv Valla og Jenny Skavlan i tattoveringsprogram:
1. november slippes dermed juksetatoveringene på markedet, i et samarbeid mellom Deréon og makeupfirmaet Temptu.
Ifølge bransjebladet blir det snakk om både blomsterlogoen til Deréon samt lenker, edderkoppnett og andre rocka – og vannfaste – midlertidige tatoveringer, ment å vare 2 til 5 dager.
SE OGSÅ: