Igjen ligg det an til omkamp om byreklame i Bergen. Det nye fleirtalet i fylkestinget vil stoppe reklameplakatar som skal finansiere kollektivtrafikk.
– Det er snakk om mellom seks og sju millionar kroner i året. Det er småpengar i den store samanhengen, og slett ikkje ein pris det er verd å selje byrommet for, seier Aud Karin Oen i SV, som er ein del av det nye fleirtalet.
- BAKGRUNN:
Endå ein omkamp
Etter år med debattar og protestar klarte eit fleirtal i bystyret i juni 2014 endeleg å vedta innføringa av reklame på Bybanen, bussar og haldeplassar i Bergen.
For ein månad sidan godkjende eit knapt fleirtal i fylkeskommunen avtalen med den franske reklamegiganten JCDecaux om reklame på kollektivtransporten.
- LES OGSÅ:
– Useriøst å reverse avtalen no
– Det er useriøst å reversere denne avtalen no, seier sitjande fylkesordførar Tom-Christer Nilsen som slett ikkje er einig med Oen i at det er småpengar det er snakk om.
– Fylkeskommunen betalar gjennomsnittleg ti kroner per kollektivreisande, denne summen utgjer difor mellom 600.000 og 700.000 enkeltreiser, og er langt ifrå småpengar.
Oen og Nilsen møttest i ettermiddag til debatt om byreklamesaka i NRK Hordaland si ettermiddagssending i dag. Sjå heile debatten øvst i saka.