Så langt har fint vêr tillete normale flygingar, men flya blir no tanka fulle av drivstoff. For i verste fall kan dei måtte fly til Sverige, seier kommunikasjonsdirektør Richard Kongsteien i Widerøe.
– Utan gode vêrvarsel er vi avhengige av visuelle observasjonar og sikt, så auke i talet på kanselleringar kan bli resultatet.
REKNAR MED DET GÅR BRA: Kommunikasjonsdirektør Richard Kongsteien.
Foto: Widerøe- LES OGSÅ:
- LES OGSÅ:
Kan hamne i Sverige
Ein tenkjer kanskje ikkje over det. Men når du sit og døsar i lufta, brukar pilotane fremst i flyet vêrvarsla aktivt. Og no streikar meteorologane, både i aust og vest, konstaterer Kongssteien.
– Dermed er vi nøydde til å flyge med eit større tal alternative, bemanna flyplassar. Det kan vere i Sverige, og dermed må vi ha veldig mykje drivstoff
Med fulle drivstofftankar kan det bli ei ufordring å gå med fullasta fly. Men her er Widerøe og flypassasjerane heldige med årstida.
– Folk er lettare om sommaren enn om vinteren, vi har mindre kle og har med oss mindre utstyr, men eit fly som har drivstoff til to alternative flyplassar i Sverige er ein god del tyngre enn eitt som berre skal hoppe frå Førde til Oslo.
– Kan passasjerane risikere å bli sett av i Sverige?
– I verste konsekvens er det ein teoretisk risiko, i praksis vil nok ikkje det skje. Men vi kan risikere å måtte avvise passasjerar fordi flya blir for tunge. Så langt har ikkje det skjedd, så vi reknar med at det skal gå greitt.
KAN BLI AVVIST: Flypassasjerar kan risikere å måtte stå igjen fordi flyet er for tungt.
Foto: Birger Meland / NRKKonsekvensar også for Nordsjø-helikopter
Også helikoptera som fraktar oljearbeidarar til og frå plattformene i Nordsjøen må no planlegge alternative ruter, opplyser lufthamnsjef i Florø, Siv Merete Stadheim. Heller ikkje her har vêret så langt ført til ekstra utfordringar.
I Widerøe håpar kommunikasjonsdirektør Richard Kongsteien på godt vêr.