• Nyheter
  • Sport
  • Kultur
  • Humor
  • Distrikt

Nyheter

  • Nyhetssenter
  • Norge
  • Urix
  • Kultur
  • Livsstil
  • Viten
  • Dokumentar
  • Ytring
  • NRK Sápmi
  • NRK Kvensk

Sport

  • Sportsnyheter
  • Resultater
  • Sendeplan
  • Videoklipp

Distrikt

  • Agder
  • Innlandet
  • Møre og Romsdal
  • Nordland
  • Oslo og Viken
  • Rogaland
  • Troms og Finnmark
  • Trøndelag
  • Vestfold og Telemark
  • Vestland

Temasider

  • NRK Humor
  • NRK Mat
  • NRK Skole
  • NRKbeta

Info

  • Hjelp
  • Informasjon
Logg inn

Vestland

  • Snakk med oss
  • Vestlandsrevyen
  • P1 SF
  • P1 H

Fjord1 var 580 mill billegare

Fjord1 var 580 millionar kroner billegare enn konkurrenten, og vann i dag kampen om to av dei mest trafikkerte ferjesambanda i landet.

Publisert 26.10.2004, kl. 15.20 Oppdatert 26.10.2004, kl. 16.52
Del på Facebook Del på Facebook Del på Twitter Del på Twitter Del på epost Del på epost
Publisert 26.10.2004, kl. 15.20 Oppdatert 26.10.2004, kl. 16.52

Artikkelen er flere år gammel.

Del på Facebook Del på Facebook Del på Twitter Del på Twitter Del på epost Del på epost

Av:
Vidar Vie
/
Maria Rivedal

Vegdirektoratet meiner at Fjord1 på fleire område har ei betre løysing på ferjene. Mellom anna med omsyn til drifstryggleik, lasting og lossing. Vegdirektør Olav Søfteland seier at det først og fremst var prisen som gjorde at Fjord1 vann.

Adm. dir. Stig Kristoffersen feira storkontrakten i Florø i dag. MMS-foto Svein Ove Hansli NRK.

Adm. dir. Stig Kristoffersen feira storkontrakten i Florø i dag. MMS-foto Svein Ove Hansli NRK.

Stor skilnad i pris

Fjord1 skal ha vel 15 millionar kroner i året i tilskot. Konkurrenten Stavangerske/HSD skulle ha 58 millionar kroner meir. Med andre ord 580 millionar kroner i skilnad i kontraktsperioden frå 2007 til 2016. Den store skilnaden skuldast ikkje feil i reknestykket. Konserndirektør i Fjord1, Olav Smørdal, seier dei leverte tilbodet frå seg i visse om at det var rom for forteneste.

Mest trafikkerte

Strekningane mellom Halhjem og Sandvikvåg i Hordaland og Mortavika og Arsvågen i Rogaland - begge på E39 - er to av dei mest trafikkerte sambanda i landet. For ferjeselskapa er dette eit prestisjeprosjekt. Både på grunn av storleiken, og fordi det skal byggjast fem gassdrivne ferjer som skal brukast der.

Det er ikkje klart kven som får oppdraget med å byggje gassferjene.

Publisert 26.10.2004, kl. 15.20 Oppdatert 26.10.2004, kl. 16.52
Del på Facebook Del på Facebook Del på Twitter Del på Twitter Del på epost Del på epost

Fylkesbaatane - Fjord1

Bygde kopi av passasjerbåten Sunnfjord

Bilferjene Årdal og Sognefjord på Anda-Lote

Desse ferjene frakta 21.500 bilar på ei veke

Mer om: Fylkesbaatane - Fjord1

NRK anbefaler

P-gele på manneskuldre skal hindre graviditet

P3

Marte (23) måtte fjerne begge brystene – ble gamer

NRK Vestland

  • Telefon Bergen:  55 27 57 70
  • Telefon Førde:  57 72 42 42
  • E-post:  vestland@nrk.no
  • Distriktsredaktør:  Dyveke Buanes
Norsk Presseforbund, logo.

Vi arbeider etter
Vær Varsom-plakatens regler
for god presseskikk.

Den som mener seg rammet av urettmessig publisering, oppfordres til å ta kontakt med redaksjonen. Pressens Faglige Utvalg (PFU) er et klageorgan oppnevnt av Norsk Presseforbund som behandler klager mot mediene i presseetiske spørsmål.


Nyhetstips 03030 Nyhetsbrev

Kontakt

  • Om NRK
  • Kontakt NRK
  • Lisens
  • Publikum i NRK
  • Delta i NRK-programmer
  • Jobb i NRK
  • Presse

Hjelp

  • Brukerstøtte
  • Tilgjengelighet
  • Personvern
  • Informasjonskapsler (cookies)

Tjenester

  • Yr
  • NRK Skole

Produksjon

  • Eksterne produksjoner
  • Produksjonsfolka
  • Retningslinjer og design

Salg

  • Spons og salg
Til toppen
NRK Opphavsrett NRK © 2021 Ansvarlig redaktør: Thor Gjermund Eriksen Nettsjef: Hildegunn Soldal