Det nytter ikke lenger å slåss mot NAV alene, mener 46-åringen.
– Nå har jeg fått nok, og må bare kjøre løpet ut.
Jan Gundersen er uføretrygdet etter en yrkesskade i 1997. Han hevder seg utsatt for saksbehandlingsfeil hos NAV en rekke ganger. Feil som skal ha bidratt til store økonomiske problemer. I tillegg føler han seg ofte neglisjert.
– Du kommer jo ikke frem til NAV når du ringer, og legger du igjen en beskjed tar de ikke kontakt, hevder han.
Bitter og frustrert
Gundersen legger ikke skjul på at han er bitter. Frustrasjonen førte til at han først opprettet en Facebook-side for en ukes tid siden.
Tilhengersiden har fredag morgen over 200 tilhengere.
– Jeg begynte med den gruppa, og så kom jeg på at jeg kunne lage en nettside for å nå enda flere, sier han.
Trine Heibø Holm er fylkesdirektør i NAV. Hun visste ikke om Gundersens nettside før NRK.no tok kontakt.
– Jeg er glad for at folk engasjerer seg, og vi i NAV er helt avhengige av å få innspill fra brukerne våre, sier hun.