Hopp til innhold

Slepp å møte kunde i rettssalen

Sparebanken Sogn og Fjordane ser ut til å sleppe å måtte møte ein misnøgd kunde i rettsapparatet.

Arvid Andenæs

FORLIK: Administrerande direktør Arvid Andenæs og Sparebanken Sogn og Fjordane ser ut til å gå mot forlik med ein misnøgd valutaspekulant.

Foto: Tone Merete Lillesvangstu / NRK

Etter fleire rundar med utsetjingar av rettssaka, ser det ut til å gå mot forlik mellom banken og mannen som i 2005 skal ha tapt 3,5 millionar kroner på grunn av manglande rådgjeving

– Vårt mål er at vi skal oppnå eit forlik, og at det skal vere på plass i løpet av tre-fire veker, seier advokaten til mannen, Thor Bendik Berg, til avisa Firda.

Prøvde å rette opp

Hendinga skriv seg tilbake til 2005 der mannen først tapte ein million kroner på terminhandel. I eit forsøk på å rette opp att tapet tre år seinare, tapte han ytterlegare 2,4 millionar.

Mannen gjekk til søksmål fordi han meiner banken ikkje hadde noko system for varsling ved tap av kapital, skriv avisa.

– Han var i utgangspunktet villig til å ta ein viss risiko for å få avkastning på sparepengane sine, men her har banken gått ut over alle grenser. Resultatet er eit tap på rundt 3,4 millionar kroner for klienten min, sa mannen Berg i fjor.

Saka skulle eigentleg opp att denne veka. Eigentleg skulle den ha vore oppe i Fjordane tingrett, men på grunn av inhabilitet hjå dommarane vart den flytta til tingretten i Sogn. Det blir for fjerde gong saka anten blir flytta eller avlyst.