Både fylkespolitikarar og rikspolitikarar drøymer om ei storsatsing på nye ferjer med lågare utslepp. På eit møte om ferjer og miljø i Bergen før helga delte alle denne visjonen.
Så langt finst det berre ei slik ferje, og den går mellom
Peikar på kvarandre
I januar gjekk eit samrøystes samferdsleutval i Hordaland inn for å stilla
No er krangelen i full gang om kven som skal betala rekninga. Samtidig som fylkespolitikarane ventar på hjelp frå regjeringa, ber Framstegspartiet dei som styrer i Hordaland om å satsa sterkare.
– Det handlar om å gå framfor, og tenkja nytt og offensivt, meiner stortingspolitikar Helge André Njåstad (Frp) til NRK.
Så langt er det prisen på ferjetilbodet som har vore avgjerande for fylkespolitikarane, så lenge ferja er god nok.
Nye ferjekontraktar i år
Fylkesordførarkandidat Anne Gine Hestetun frå Arbeidarpartiet meiner fylket må få pengar frå staten om det skal bli elektriske ferjer, når dei skal inngå nye ferjekontraktar mot slutten av året.
– Dette må vera eit spleiselag, der staten må vera med, viss vi skal få det til, seier Hestetun.
Njåstad, som er frå ferjekommunen Austevoll, sit i kommunalkomiteen. Det kan vera dei som avgjer om bilferjene framleis vil vera ein storforureinar i Hordaland.
– Vi jobbar med finansiering av ferjeflåten i fylkeskommunane, og skal behandla dette i kommuneproposisjonen no i vår, seier Njåstad.
- LES OGSÅ: