Hopp til innhold

Framstegspartiet vil ha 100-sone

Frank Willy Djupvik og Framstegspartiet meiner fartsgrensa i verdas lengste tunnel bør aukast til 100 kilometer i timen.

Video nsps_upload_2010_1_18_20_50_41_1022.jpg
Denne videoen er dessverre ikke tilgjengelig. Kontakt oss dersom du har spørsmål.

VILLMANNSKØYRING: fjor køyrde vel 200 sjåførar over 150 kilometer i timen i Lærdalstunnelen. No vil politiet intensivera kontrollane.

– På ei slik rett strekning har folk vanskeleg for å forstå den låge fartsgrensa. Bilistane skjønar kanskje ikkje heilt kvifor det skal vere 80 når vegen er av så god kvalitet, seier Djupvik til Sogn Avis.

Tryggare med høgare fart

Han meiner ein bør få køyre fortare i Lærdalstunnelen, trass i at 209 bilistar køyrde gjennom tunellen i over 150 kilometer i timen i fjor . Djuvik sit i trafikktryggingsutvalet i Sogn og Fjordane.

Djuvik meiner det er eit tydeleg signal på at grensa må opp, fordi folk har vanskeleg for å forstå den låge fartsgrensa på ein veg av så god kvalitet. Han meiner den låge grensa fører til trafikkfarlege situasjonar.

– Det vil betre tryggleiken og medføre færre forbikøyringar, seier Djuvik.

(ARTIKKELEN HELD FRAM UNDER BILETET)

Frank Willy Djuvik og Nils R Sandal

VIL HA 100-SONE: Frank Willy Djuvik (Frp) vil ha 100-sone i Lærdalstunnelen.

Foto: Brit Jorunn Svanes / NRK

– Fart drep

Men forslaget får sterk motstand. Audun Heggestad i Trygg Trafikk og Magne Knudsen, lensmann i Årdal, er nokon som kritiserer forslaget kraftig.

– Fart drep, ganske enkelt. Meir treng ein ikkje å seie, seier Knudsen til Sogn Avis.

Også leiar i trafikktryggingsutvalet i Sogn og Fjordane, Åshild Kjelsnes (Ap), går i mot forslaget.

– Framlegget seier mykje om Djuvik si trafikkforståing, seier Kjelsnes.