Nye E39 forbi Førde var tema for folkemøtet, og det var fleire av deltakarane som ikkje var nøgde med tiltaka retta mot mjuke trafikantar.
Mellom desse Alvar Melvær som meiner planleggarane burde ha tenkt annleis om gang- og sykkelvegar.
- LES OGSÅ:
– Eg tykkjer det er veldig viktig at ein får gang- og sykkelvegar, ikkje berre langs bilvegane, men også vekke frå desse. Det blir mykje finare for folk å gå og sykle når ein slepp å ha den store biltrafikken rett ved sidan av seg heile tida, seier han.
Merka seg innspel
Kommunen har . Under folkemøtet måndag merka ordførar
. I fjor viste også eiOlve Grotle (H) seg innspela om gang- og sykkelvegar, men han meiner Førdepakken tek i vare interessene til dei som vil gå eller sykle.
- LES OGSÅ: Slik blir nye E39
– Nokre i salen meinte vi går for langt, andre meiner at vi ikkje går for langt. Det kan godt tenkjast at vi har funne nivået som er rett, seier Grotle.
– På rett veg
– Så er det slik at vi kanskje ser ei utvikling der vi går frå å vere ein by bygt på bilen sine premissar, til å bli meir sykkel og gangvennleg. Og kanskje vi om nokre år vil bli endå meir knytt opp mot dette å bli ein gang- og sykkelby. Eg trur vi er på rett veg, legg han til.
Ordføraren fekk fleire innspel om både lokale trafikkløysingar og om framtidig E39, men dei heilt store kritiske innvendingane var det ikkje mange av.