Sogn og Fjordane går tronge økonomiske tider i møte. Det hindra likevel ikkje eit samrøystes fylkesting i å vedta dei naudsynte løyvingane til vegstrekket.
– Sogn og Fjordane har store økonomiske utfordringar som gjer at vi må omstille drifta vår i tida framover. Samstundes kan vi ikkje legge oss ned for å døy. Vi er nøydde til å vere tydelege på satsingar det er tverrpolitisk semje om at skal realiserast, og det gjer vi no, seier Frank Willy Djuvik (Frp).
- LES OGSÅ:
Samrøystes fylkesting gjekk for opprusting
Fredag vart det klart at staten ikkje vil kome med pengar for å få sikra siste del av vegen mellom Olden og Innvik. Dermed var det i dag opp til politikarane på fylkestinget om vegstrekninga skulle få dei naudsynte midlane til opprustinga.
Det er noko lokale vegforkjemparar har jobba for i fleire år. I dag kom gladmeldinga.
Senterpartiet, Høgre, Venstre og Framstegspartiet hadde eit felles framlegg og vedtaket vart gjort samrøystes.
Allereie før avgjersla fell, var det stor optimisme blant fylkespolitikarane om utfallet.
– No er vi godt nøgde. Fylkestinget ser ut til å fatte eit vedtak som sikrar optimal framdrift på Olden-Innvik og at vi kan realisere prosjektet så snart som mogleg. Det er vi veldig glade for, sa Frank Willy Djuvik.
Vil få konsekvensar for drifta i åra som kjem
Den økonomiske ramma for tunnelen Ugla-Skarstein er sett til 387 millionar kroner, men fylkestinget vil komme tilbake til saka i april dersom det syner seg at arbeidet kan gjerast billegare.
– Korleis greier ein dette i den økonomiske krisesituasjonen som fylkeskommunen trass alt er i?
– No brukar vi fleire hjelpemiddel, vi brukar momskompensasjon og rentekompensasjon, vi har nye låneopptak som sjølvsagt òg får konsekvensar for drifta i åra som kjem, sa Djuvik.
Arnstein Menes i Senterpartiet er klar på at dette er eit prosjekt som ikkje kan vente.
– Det er klart det ligg nokre økonomiske utfordringar for fylkeskommunen i tida framover. Men dette er ein veg som uansett ikkje kan ligge slik den gjer i dag. Så dette er heilt nødvendig å gjere noko med.
Oppstarten går altså i gong til neste år, og ei ferdigstilling av vegen er venta i 2018–2019.