Oljemessa i Stavanger har blitt arrangert anna kvart år sidan 1980.
Årets messe består av ni hallar med 20.000 kvadratmeter utstillingsplass. Bilete er frå DNB Arena, som vanlegvis er heimebanen til hockeylaget Stavanger Oilers.
I 2016 var det 65.000 besøkande frå 99 land. Også i år har det vore svært mange besøkande, men talet er ikkje klart.
Ny teknologi står sentralt, derfor kan du støyta på robotar i fleire fasongar og fargar. Denne utgåva kan både snakka og svara på enkle spørsmål.
ABB leverer elektroniske løysingar til både oljeindustrien og Formula E. Ifølgje sjef for sal, Stuart Young, handlar det i begge høve om å få ned talet på pit-stops.
Dei fleste standane har litt mat å by på.
Kjerstin Holgersen frå DEA Norge får seg ei virtuell omvising på Mittelplate, det største tyske oljefeltet.
Alt er likevel ikkje digital og elektronisk høgteknologi. Marko Koskinen frå det amerikanske selskapet The Lee Company syner fram eit glasmonter med ulike ventilar som kan brukast i oljeindustrien.
I år var det fleire som ønskte å fronta fornybar energi.
Når ein skal i viktig møte, men har gløymt slips eller dressjakke, er Mathias Made Wijk ein reddande engel. Han har kledd opp fleire menn på standen sin i løpet av messa.
Ein einsam liten robot.
Presseområdet på ONS.
Stuart Young oppslukt i den virtuelle Formula E bilen.