Hopp til innhold
Tester ut til innspelinga av filmen tunnelen

Slik kan ein katastrofebrann i tunnel sjå ut

VADHEIM (NRK): Redd for å køyre i tunnelar? Den neste katastrofefilmen til Pål Øie viser kor gale det kan gå.

Røyk frå Gudvangatunnelen, E16.

Dramatiske tunnelbrannar skal no bli ny katastrofefilm

Dramatiske scener med flammar, røyk og trange tunnelar skal no bli til ein ny, norsk katastrofefilm med eit budsjett på over 30 millionar kroner.

Brann i Skatestraumtunnelen

Bilverkstad får skulda for brannen i Skatestraumtunnelen

Oslo tingrett avsa måndag dom i forsikringssaka etter brannen i Skatestraumtunnelen, det melder TV2. Ein bilverkstad får skulda og forsikringsselskapet deira er dømt til å betale 10 millionar kroner.

Tunnelbrann

Tunnelbrannar kostar titals millionar

Dei siste åra har fleire kraftige brannar herja i lange tunnelar på Vestlandet. Prisen på oppryddinga er mykje høgare enn på vanlege trafikkulukker.

Kjell og Åse Hauge

Trur ikkje Skatestraumstunnelen er farlegare enn andre tunnelar

Kjell og Åse Hauge hamna midt i infernoet i Skatestraumstunnelen. Han trur ikkje tunnelen er farlegare enn andre tunnelar i landet.

Skatestraumtunnelen og Gudvangatunnelen

Får sterk kritikk etter brannen i Skatestraumstunnelen

Tunnelen står ikkje imot brannspreiing. Avrenninga er ikkje god nok. Risikovurderinga er for dårleg. Slik lyder kritikken som havarikommisjonen gir vegvesenet og fylkeskommunen etter den dramatiske brannen i Skatestraumstunnelen.

Brannmenn på veg inn i Skatestraumtunnelen

Gjensidige tek ikkje gigantrekning etter tunnelbrann

Gjensidige dekkjer berre ein sjettedel av rekninga som Statens vegvesen fekk etter brannen i Skatestraumtunnelen.

kjell og åse

Fortel for første gong om dramaet i Skatestraumtunnelen

For eit år sidan hamna Kjell og Åse Hauge midt i eit inferno av brann og eksplosjonar i Skatestraumtunnelen. Dei kunne ha døydd, men enda opp som heltar.

Brann i Skatestraumtunnelen

Undersøker framleis brannen i Skatestraumtunnelen

– Den kraftigaste tunnelbrannen i Noreg, seier Statens Havarikommisjon for transport. Difor bruker dei ekstra lang tid på den endelege rapporten.