Slik kan ein katastrofebrann i tunnel sjå ut VADHEIM (NRK): Redd for å køyre i tunnelar? Den neste katastrofefilmen til Pål Øie viser kor gale det kan gå. Av Håvard Heggen og Oddleif Løset
Dramatiske tunnelbrannar skal no bli ny katastrofefilm Dramatiske scener med flammar, røyk og trange tunnelar skal no bli til ein ny, norsk katastrofefilm med eit budsjett på over 30 millionar kroner. Av Per Kristian Grimeland
Bilverkstad får skulda for brannen i Skatestraumtunnelen Oslo tingrett avsa måndag dom i forsikringssaka etter brannen i Skatestraumtunnelen, det melder TV2. Ein bilverkstad får skulda og forsikringsselskapet deira er dømt til å betale 10 millionar kroner. Av Kaia Johnsen Viki
Tunnelbrannar kostar titals millionar Dei siste åra har fleire kraftige brannar herja i lange tunnelar på Vestlandet. Prisen på oppryddinga er mykje høgare enn på vanlege trafikkulukker. Av Aleksander Åsnes
Trur ikkje Skatestraumstunnelen er farlegare enn andre tunnelar Kjell og Åse Hauge hamna midt i infernoet i Skatestraumstunnelen. Han trur ikkje tunnelen er farlegare enn andre tunnelar i landet. Av Odd Helge Brugrand
Får sterk kritikk etter brannen i Skatestraumstunnelen Tunnelen står ikkje imot brannspreiing. Avrenninga er ikkje god nok. Risikovurderinga er for dårleg. Slik lyder kritikken som havarikommisjonen gir vegvesenet og fylkeskommunen etter den dramatiske brannen i Skatestraumstunnelen. Av Odd Helge Brugrand og Geir Bjarte Hjetland
Gjensidige tek ikkje gigantrekning etter tunnelbrann Gjensidige dekkjer berre ein sjettedel av rekninga som Statens vegvesen fekk etter brannen i Skatestraumtunnelen. Av Oddleif Løset
Fortel for første gong om dramaet i Skatestraumtunnelen For eit år sidan hamna Kjell og Åse Hauge midt i eit inferno av brann og eksplosjonar i Skatestraumtunnelen. Dei kunne ha døydd, men enda opp som heltar. Av Stein Jarle Aase og Aleksander Åsnes
Undersøker framleis brannen i Skatestraumtunnelen – Den kraftigaste tunnelbrannen i Noreg, seier Statens Havarikommisjon for transport. Difor bruker dei ekstra lang tid på den endelege rapporten. Av Mattias Rolighed Bergset