Den norske regjeringa har som mål å seksdoble norsk sjømatproduksjon fram mot 2050. Det vil bety auka skipstrafikk over det utsette Stadhavet, og dermed også styrke den samfunnsøkonomiske nytten av ein skipstunnel, seier Nygård.
– Eg meiner dette må vere ei gladmelding. Ved å byggje Stad skipstunnel får dei verkeleg mykje igjen for pengane.
- LES OGSÅ:
- LES OGSÅ:
- LES OGSÅ:
Dersom målet om å seksdoble norsk sjømatproduksjon fram mot 2050 kjem næringa kjem til å omsette for 550 milliardar kroner. Den årlege veksten vil vere på 4,5 prosent, noko som vil auke den samfunnsøkonomiske nytten av Stad skipstunnel til mellom ein og to milliardar kroner.
– Kva prosjekt kan du finne i landet som kan vise til ein samfunnsøkonomisk nytte på mellom ein og to milliardar kroner? Det finn du ikkje. Verdiskapinga i dei maritime klyngene her på Vestlandet har enorm betydning, seir Nygård.
Men på eit møte i Førde i går var samferdselsminister Marit Arnstad forsiktig med å love noko som helst. Ho viste til Nasjonal Transportplan.
– Nasjonal Transportplan skal ta føre seg forhold som er knytte til det samla transportbehovet i landet, og det er klart at Stad skipstunnel må diskuterast i den samanhengen, saman med ei rekkje andre prosjekt.
Selje-ordførar og prosjektansvarleg for Stad Skipstunnel, Ottar Nygård, er likevel optimistisk med tanke på gjennomslag i den raudgrøne regjeringa.
– Eg har veldig god tru. Når eg ser at Senterpartiet har hatt tunnelen med i forrige program og i framlegget til nytt program så har eg god tru på at partiet vil vere med på å dra prosjektet framover.