Over 700.000 så første sesong av dramakomedien «Cammo». Serien handler om influenseren Cammo, som går konkurs og må ta på seg jobben som støttekontakt for Kamilla med Downs syndrom.
Når sesong 2 begynner har Cammo og Kamilla blitt et suksessfullt influenserpar. Med selveste David Eriksen som manager er de klare for å ta over verden med konseptet «Downs is the new Black».
Alt snus på hodet når Cammo får et uventet brev fra sin far. Den plutselige kontakten med faren trekker Cammo og Kamilla i hver sin retning.
Mens Cammo vil rebrande og skape noe stort og smart, er Kamilla mer opptatt av å omfavne sin nye tilværelse som kjendis med alt det innebærer av spons, party og dickpics.
I en verden full av falske nyheter, retusjerte bilder og nye relasjoner blir vennskapet satt på prøve. Hvor langt vekk fra seg selv er man villig til å gå for å bli akseptert av de man ser opp til? Hva er ekte, hva er fake og er det egentlig noen som ønsker å vite det?
Internasjonal anerkjennelse
Serien om Cammo og Kamilla har fått internasjonal anerkjennelse. I mars ble det kjent at fem land har kjøpt rettigheter til å produsere lokale nyinnspillinger av serien.
I høst vant «Cammo» en internasjonal hederspris på Seoul International Drama Awards i Sør-Korea.
Serien ble også nominert til beste utenlandske kortformat-serie på Festival de la Fiction i Frankrike.