skilleResultaterskille_slutt
salt_lake_sidesporet_3_1_banner
Her er du: NRK.no > Sport > Meisterskap > Salt Lake 2002 > Sidesporet
 

Storsuksess for NRK på nett

Nettbrukarar i andre europeiske land var ikkje interesserte i OL, men NRK fekk svært mange nettbrukarar innom OL-sidene på NRK.no.

Publisert 25.02.2002 18:55.
Under OL i Sydney i 2000 fekk dei fleste sports-nettstadene i Europa valdsam auke i vitjingstala. Ein hadde venta same utviklinga under OL i Salt Lake City, men den store trafikken kom aldri. NRK.no hadde motsett utvikling, og fekk meir enn tre gongar høgare trafikk i OL-perioden enn vekene før.

Medaljeoversikten på NRK.no vart kontinuerleg oppdatert.

Uinteresserte europearar

Korkje bruken av nasjonale sportstenester eller til den internasjonale OL-sida gjekk opp i løpet av OL, melder analysebyrået AC Nielsen.

– I Europa var den daglege trafikken til dei offisielle OL-sidene for låge til at vi fekk rapportert dei, seier David Day i ACNielsen. Vi hadde venta ei lik utvikling for leikane i 2002 som Sydney-OL i 2000, men vart nøydd til å sjå at dei europeiske nettbrukarane ikkje var like
interesserte denne gongen.

Trass i gullmedaljane til Finland, Italia og Austerrike, auka ikkje nettbruken i desse landa under OL.

– Det kan sjå ut til at ein del europearar får nok OL-stoff gjennom fjernsynet, held David Day i ACNielsen fram. Normalt ser vi ei auke i nettbruken i tilknyting til slike internasjonale sportshendingar, men det skjedde ikkje denne gongen.

Stortrafikk til NRK.no

Trafikken på sportssidene på NRK.no auka valdsamt i sportsvekene. Både talet på brukarar og talet på sider som vart vist tredobla seg i OL-perioden.

– Vi har alltid hatt gode erfaringar med sportsarrangement, seier programsjef Are Nundal i NRK.no. Tidlegare har vi hatt eksplosjonsarta utvikling på vitjingstala for mellom anna Ski-VM i Lahti og Sydney-OL. Vi er svært glade for at så mange nettbrukarar set pris på det arbeidet vi legg ned i nettsidene.

Dette er tredje gongen NRK har laga eigne OL-sider. Dei fyrste sidene vart laga i samband med Nagano-leikane i 1998. I 1998 hadde berre 35 prosent av nordmenn tilgang til internett, og dette prega sjølvsagt internett-trafikken. I 2002 har nær 70 prosent av folket tilgang til internett, og vi ser òg at tida folk nyttar på nettet stig kraftig.

OL-interesserte amerikanarar

I USA var situasjonen ein heilt annan enn i Sør- og Mellom-Europa. Dei offisielle OL-sidene dobla trafikken sin i løpet av dei fyrste dagane, og har opplevd jamn tilstrømming etter det. Olympics.com auka nesten 60 prosent frå opningsseremonien 8. februar til toppnoteringa 10. februar med 311 000 brukarar.

– OL-dekkjinga på nettet ser ut til å vere eit godt supplement for amerikanarar, seier Allen Weiner i Nielsen Netratings. Nettet opnar for at brukarane kan finne både breitt og smalt OL-stoff når dei sjølve ynskjer det, og bitt dei ikkje opp til TV-programmet.


Av Erik Bolstad

LENKER
Siste saker:

 
OL-PROGRAM
Veke M T O T F L S
6 4 5 6 7 8 9 10
7 11 12 13 14 15 16 17
8 18 19 20 21 22 23 24
OL-SENDINGAR RADIO/TV
Veke M T O T F L S
6 4 5 6 7 8 9 10
7 11 12 13 14 15 16 17
8 18 19 20 21 22 23 24
10 SISTE SPORT
PÅ FORSIDA NO
Copyright NRK © 2008  -  Telefon: 815 65 900  -  E-post: info@nrk.no