skilleVæret enkelskilleHør siste Tromsnyttskillewww.euroarctic.comskille_slutt
Troms og Finnmark 3_1
Her er du: NRK.no > Nyheter > Distrikt > NRK Troms og Finnmark > Troms Sist oppdatert 14:31
 

Her er Hurtigruten

Tommy Frantzen viser den nye logoen. (Foto: Jørn Inge Johansen, NRK)
Tommy Frantzen viser den nye logoen. (Foto: Jørn Inge Johansen, NRK)
Det fusjonerte selskapet Hurtigruten Group ASA presenterte fredag sin nye visuelle identitet.

Publisert 10.03.2006 12:17. Oppdatert 10.03.2006 12:36.
SE OGSÅ:
ALT OM:
Av Torgeir Skeie

Bakgrunnen er at TFDS og OVDS ble slått sammen til ett selskap 1.mars i år.

– Hurtigruten Group skal ta vare på det unike ved Hurtigruten samtidig som vi skal utvikle produktspekteret for å nå nye og bredere målgrupper. Vår nye, visuelle identitet bygger på eksisterende farger og elementer, men fremstår som tydeligere og mer moderne. Det viktigste for oss har vært å skape en tidløs og sterk identitet, som skal bidra til å videreføre og utvikle Hurtigruten som merkevare.

Det sier Jan Kildal, konsernsjef i Hurtigruten Group ASA.

Hurgitrute med den nye logen (Foto: Hurtigruten)

Den nye visuelle profilen er en del av en ny merkevareplattform. Den skal tydeliggjøre det unike ved Hurtigruten og skape grunnlag for videre utvikling av produktet og nye produkter som bygger på Hurtigrutens kvaliteter, skriver selskapet på sin nettside.

Hurtigbåt med den nye logoen (Foto: Hurtigruten)

Siste saker:
Flere saker: ALT OM TFDS
Siste saker:

Toppsakene fra NRK Troms og Finnmark
 
SISTE SAKER
Flere saker
NYHETSBREV PÅ E-POST

Få de viktigste nyhetene fra Troms og/eller Finnmark tilsendt på e-post – helt gratis!
Nyhetsbrev fra Nordnytt!

 
Copyright NRK © 2009  -  Telefon: 815 65 900  -  E-post: info@nrk.no