Hopp til innhold

Janus blir sexy

Det einaste som ikkje skal endrast i den nye undertøyskolleksjonen er storleiken på gylfen.

Denne videoen er dessverre ikke tilgjengelig. Kontakt oss dersom du har spørsmål.

Stramme rosa singletar og sjokoladefarga herretruser. Det er noko av det den spanske designaren Carlos Duarte trur vil gjera Janus store i Europa.

Carlos Duarte

STORDESIGNAR: Han har designa klede for Lous Vuitton. No står Janus for tur.

Foto: Rebecca Nedregotten Strand / NRK

- Det er veldig uvant. Me har vore opptekne av å laga behageleg undertøy, ikkje å gjera det sexy, seier viseadministrerande direktør i Janus, Janne Vangen Solheim.

Duarte har tidlegare designa klede for det eksklusive merket Louis Vuitton. No har han designa ein ny kolleksjon for den 114 år gamle Janus-fabrikken på Espeland i Bergen

Fornying er alt

- Me må gjera folk lukkelege. Kleda må gjerast meir sexy, seier Duarte.

Janus vil med slike klede vera i stand til å konkurrera med sjølvaste Calvin Klein i Europa, meiner Duarte. For fyrste gong i den 114-år gamle Janus-historia, skal fabrikken satsa på utanlandsk design. Målet er å nå nye marknadar i Europa.

- Kvalitet og design er viktige faktorar i utlandet. Janus har ikkje ein slik posisjon i Europa. Difor er meiningane til Duarte viktige, seier marknadsdirektør Arne Fonneland.

Duarte har endåtil designa ei hold-in stringtruse for Janus. Den nye kolleksjonen skal presenterast under Oslo Fashion Week i august.

Ullundertøy til Spania

Janus er den einaste fabrikken av sitt slag igjen i Noreg. Dei vil framleis halda fast på dei tradisjonelle produkta sine, og vonar også å spreia dei i Europa. Spanske brannfolk ynskjer mellom anna å nytta flammesikkert ullundertøy frå Noreg på jobb.

- Det me selde mest av for fem år sidan har me ikkje i dag, og det me sel mest av i dag har me ikkje om fem år. Sjølv om merket er gamalt må me fornya oss for å møta krava hjå kundane i dag, seier Fonneland.

Janus-fabrikken har i dag om lag 100 tilsette.