Hardangerbrua
Foto: Erik Johansen / NTB scanpix

Samferdsle i Vestland

Oppsummert

Siste nytt om samferdsle og infrastruktur i Vestland.

  • Fleirtal for ny veg Odda-Bergen

    Eit fleirtal med Ap, Sp og Frp krev i Stortinget i dag at vegvesenet får utgreia ny veg frå Bergen til E134 over Haukeli via Fusa/Odda eller Tysnes/Kvinnherad. – Vegvesenet ønska å utgreia i 2015 men Høgre har sett foten ned, seier Eigil Knutsen (Ap)

    Eigil Knutsen
    Foto: Arbeiderpartiet
  • Gaularfjellet blir opna 1. mai

    Den nasjonale turistvegen over Gaularfjellet blir likevel opna 1. mai neste år. Dette vedtok eit samrøystes Utval for samferdsle og mobilitet i dag. Fylkesrådmannen ville ikkje opne vegen før 1. juni, men dette vart altså forkasta av politikarane. – Svært gledeleg og viktig for reiselivsnæringa, seier Jenny Følling (Sp) som har kjempa for tidleg opning av turistvegen.

    Utsikten ved Gaularfjellet
    Foto: Jiri Havran / Jiri Havran
  • Droppar omstridd E39-strekning

    Vegvesenet legg vekk dei mest omstridde planane for ny E39 gjennom Byrkjelo i Gloppen. Fleire hundre mål matjord skulle ofrast, noko som vekte reaksjonar. No vil ein i staden bygge ein ny, kortare tilkomstveg til eksisterande E39, skriv Firda Tidend.

    E39 ved Byrkjelo
    Foto: Illustrasjon / Multiconsult
  • Kostnadssmell for veien til Os

    Den nye veien E39 Svegatjørn – Rådal, mellom Bergen og Os blir 1,4 milliarder dyrere enn hva man antok da byggingen startet i 2015. Det kommer frem i årets statsbudsjett. Dette skyldes blant annet uventede kostnader til tetting av steindeponi og håndtering av store mengder forurensede masse i tunnelene. Ifølge budsjettet er sluttkostnaden ventet å ende på 9,3 milliarder kroner. Omregnet til 2021-prisnivå foreslår regjeringen å øke kostnadsrammen til 9,5 milliarder.

    Lyshorntunnelen på nye E39 Svegatjønn-Rådal.
    Foto: Statens vegvesen