Torsdag fekk Vegvesenet ein telefon frå ein vogntogsjåfør på E39 mellom Jølster og Førde om at ein polsk varebil såg ut til å ikkje ha alt på stell.
Ved hjelp av politiet fekk inn stoppa bilen ved trafikkstasjonen i Førde. Kontrollen der avdekka mykje gale.
Skreiv, tung og usikra
Bilen vog heile fem tonn, trass i at tillaten totalvekt var 3,5 tonn. Bilen var lasta med blant anna eitt tonn med gamle bilbatteri, som låg usikra bak i det eine hjørnet.
Vekta på bakakslingen var 3,7 tonn. Altså var det meir vekt på éi aksling enn heile bilen er godkjend for.
– Det var knapt eg trudde mine eigne auge, då han køyrde på vekta og me såg at han var tyngre på bakakslingen enn heile bilen har lov å vera, seier Geir Leon Hetle i Statens vegvesen.
Kan ha forhindra ulukke
Bilen var tydeleg skeiv mot den sida batteria låg på. Hetle skryt av vogntogsjåføren som varsla dei, og seier det er grunn til å tru at han forhindra ei ulukke med å melda frå.
– Batteria kunne både velta og falt av. Med så mykje overlast så er det ein fare for at dekka eksploderer. Og ikkje minst bremsane, dei er ikkje dimensjonerte til å stoppa bilen med så mykje overvekt om han måtte stoppa raskt, seier Hetle, som er meldt føraren til politiet for brota.
– Det er heldigvis ikkje så veldig ofte eg ser slikt, fastslår Hetle.