Regionalministeren vil no ha bru over Nordfjorden ved Lote-Anda og at E39 vidare skal gå gjennom Stigedalen til Volda. Det skriv Sunnmørsposten.
– Midtre linje i Nordfjord og Hafast på Sunnmøre vil vere beste E39-løysinga, sa ho til avisa laurdag.
- LES OGSÅ:
Dermed snur ho og går vekk frå Kvivsvegen som ein del av E39. Ho ønskjer no at det blir bygd ein parallell til Kvivsvegen med ny bru over Voldafjorden/Austefjorden.
– Både Senterpartiet og SV er klare på at midtre trase bør veljast i Nordfjord, seier ministeren.
Ho seier til avisa at eit samla standpunkt frå regjeringa bør kome før stortingsvalet til hausten.
Alternativet gjennom Stigedalen vil koste 2 – 4,2 milliardar kroner ekstra i høve til det som indre linje med Kvivsvegen, bru ved Svarstad og tunnel gjennom Utvikfjellet kostar.
- LES OGSÅ:
- LES OGSÅ:
– Det er ikkje berre kortaste veg frå punkt A til B som er viktig, men at stamvegen, byggjer saman viktige bu- og næringsregionar, seier Navarsete til avisa.
– Ho ønskjer også å velje eit alternativ som har lenger reisetid enn indre. I tillegg til dette går ho mot regjeringspartia sine merknader i Nasjonal Transportplan 2014–2023 om oppstart av delstrekningar mellom Vadheim og Hornindal, fram til Kvivsvegen, i andre del av planperioden, seier Stortingsrepresentant for Høgre, Bjørn Lødemel i ei pressemelding.
Han skriv at Navarsete vil ha eit alternativ som har blitt nedstemt i fylkestinget i Sogn og Fjordane, og som fylkestinget i Møre og Romsdal ikkje ein gong har teke opp til handsaming.
– Dette stadfestar Høgre sitt syn om at S-alternativet ikkje er eit aktuelt alternativ for eit effektivt samband på ferjefri E-39, og at den sterke kritikken som har kome mot Høgre har vore grunnlaus, uttalar Lødemel.
Han meiner Sp har kome med ei rekkje utspel om traseval på framtidig E39 dei siste månadane.
– Dette syner at partiet rir alle hestar som finst i denne saka, seier Lødemel.
- LES OGSÅ:
- LES OGSÅ: