SYNLEG: Denne fotomontasjen viser at Hardangerbrua blir godt synleg i landskapet.
REKORD: Brua får eit fritt spenn på 1310 meter, og blir dermed den lengste hengebrua i Norge.
UNDER BYGGING: Brua er under bygging. Til høgre er brutårnet på Bu i Ullensvang.
FOTOMONTASJE: Slik kjem brua til å sjå ut når ho er ferdig i juni 2013.
SKODDE: Brutårnet på Vallavik i tjukk skodde.
HØGT OPPE: Arbeidarane på catwalken blir små sett frå bakken.
HØGDESKREKK: Brubyggjarane er godt sikra, men ingen med høgdeskrekk kan jobba her.
JUBEL: Ordførar Solfrid Borge i Ullensvang og tidlegare ordførar Mona Hellesnes i Ulvik skålar midt på catwalken i september. Til høgre tidlegare ordførar i Granvin Jan Ivar Rødland.
RUNDKJØRING: Inne i fjellet på begge sider av fjorden er det sprengt ut rundkjøringar som skal knytta brua saman med eksisterande vegar. Rundkjøringane skal lysast opp med spesielle lyskastarar før brua opnar.
HØG BRU: Brutårna på Hardangerbrua blir 200 meter høge.
GANG- OG SYKKELVEG: Brua får eitt felt for gåande og syklistar, med eigen tilkomst via sidetunnelar på begge sider av fjorden.
ERSTATTAR FERJE: Hardangerbrua erstattar ferjesambandet Bruravik-Brimnes.
BØYER BRUTÅRNA: Begge brutårna skal trekkast 0,5 meter utover før monteringa av kjørebanen. Når alt er på plass skal tårna stå loddrett igjen.
FORANKRING: Dei to kablane som skal halda brua oppe blir festa i desse forankringspunkta, som er støypte fast i fjellet. Gravemaskina og arbeidarane nederst i bildet gjev eit godt inntrykk av storleiken.
FORANKRINGSKAMMER: Slik blir kablane forankra til bakken. Forankringskammeret nede til venstre er 15 meter høgt!
TUNNELPORTAL: Slik blir overgangen mellom bru og tunnel på begge sider av fjorden.
RETT INN I FJELLET: Vegen går rett inn i tunnel på begge sider av brua.
KJØREBANE: Dette er den første av dei 23 stålseksjonane som skal bli kjørebanen på brua. Kanten på seksjonane blir malt oransje. Dei fleste seksjonane er 60 meter lange og veg 400 tonn kvar.
«Sex Education» – sesong 4.