Bakgrunnen er dei mange tunnelane som er så låge at det er
. Politiet varslar fleire kontrollar, medan om dei skal etterleve reglane.- Det er klart at vi kan ikkje la oss styre av førarkort, kviletid og infrastruktur ut i frå EU sine forhold, seier Sandberg.
- Håplaust
Sandberg meiner regelverket som har bakgrunn frå EU, er håplaust.
- Norske forhold er litt annleis. Då må ein få lov til å ta høgde for det. Når lovverket er så umogleg, og det heller ikkje er eit norsk lovverk, seier han.
- Blir dei stogga, blir dei straffa
Statssekretær i samferdsledepartementet, Geir Pollestad, seier at sjølv om vegane ikkje tilfredsstiller krava, så skal sjåførane halde lova. Dette synet støttar også politimeisteren i Sogn og Fjordane, Johan Brekke.
- Det er klart at reglane i høve høgda på tunnelane er til for å haldast. Det gjeld også dei som gjeld tungtransport. Blir dei stogga av politiet, så vil dei bli straffa for det, seier han.
Vil satse
Saka byrja å rulle etter at brannsjefen i Stryn
. Eit syn også leiar i .Knut Mostad, som er dagleg leiar i Transportbedriftenes Landsforening i fylket, meiner at
og skjønar ikkje at det vert satsa på store nybygg i staden for oppgradering av eksisterande tunnelar. Samferdsledepartementet varslar at dei i den komande nasjonale transportplanen (NTP), .