Ordføraren viser mellom anna til nye anbod på fire ferjestrekkjer i Møre og Romsdal, der kostnaden har auka med 40 prosent.
Ei midtre line og fjordkryssing vil erstatte ferjesambandet Anda–Lote, medan ei bru i indre truleg vil føre til ferjesamband til evig tid.
- LES OGSÅ:
– Får vi ikkje erstatta Lote–Anda-ferja med bru, så vil dette bety merkbart høgare kostnader for det offentlege enn det kunstig låge kostnadsnivået som vi har på ferjedrift i dag, seier Alfred Bjørlo (V).
Må ta omsyn
Striden om kvar E39 skal gå, og kvar det skal bli ferjefri fjordkryssing i Nordfjord, rullar vidare. Eid og Gloppen står steilt på dagens midtre line, medan Stryn held fram kampen om å få samferdsleåra gjennom sin kommune.
Regjeringa skal ta stilling til alternativa innan sommarferien. Bjørlo meiner det er viktig å ta ferjekostnadene med i totalrekneskapen.
- LES OGSÅ:
- LES OGSÅ:
– Med det nye kostnadsbiletet vi no ser på ferjedrift, kjem den økonomiske smellen på å ein indre E39 i tillegg til ferja, til å bli endå større for den som i framtida må plukke opp rekninga for ferja Lote-Anda, meiner Bjørlo.
– Mykje dyrare
Oddbjørn Vatne, leiar i Samferdsleutvalet i Møre og Romsdal, er sikker på at kostnadene til ferjedrift vil auke vesentleg på heile Vestlandet dei komande åra.
- LES OGSÅ:
– Dette er trenden, og det seier Statens vegvesen også. Det er slikt ein kan rekne med over heile Vestlandet, meiner han.
- LES OGSÅ:
- LES OGSÅ:
Gode vegar AS jobbar for indre line. Dagleg leiar Svein Sunde meiner Bjørlo gløymer eit svært viktig moment–at midtre line er eit mykje dyrare alternativ.
– Ifølgje analysen som Bjørlo ofte viser til, så er det ein prisdifferanse på 4,2 milliardar kroner, seier han.