Støyva gjentok til Nrk i dag at han meiner Anda–Lote framleis er eit betre alternativ enn Stryn, når framtidas E39 skal byggjast.
- LES MEIR:
– Tidlegare Stryneordførar Nils P. Støyva sviktar heimkommunen når han frontar kampen for E39 via Anda-Lote, seier vegforkjempar og lastebilsjåfør Rolf Olav Tenden.
Provosert
Tenden er overraska over at Støyva som tidlegare ordførar og på veg inn i ny konsulentstilling, seier dette. Han er provosert over Støyva si rolleblanding.
– Eg vart vekt av telefonar og tekstmeldingar frå folk som lurer på kva som skjer. Han burde tenke på kvar han kjem frå og jobben han har i Stryn kommune i dag, seier Tenden.
- LES MEIR:
- LES MEIR:
- LES MEIR:
Støyva er tidlegare ordførar i Stryn og jobbar i dag i ei 60 prosent stilling som næringsutviklar i Stryn kommune. I dag tidleg uttala han seg derimot som fylkesleiar i Arbeidarpartiet, og fronta E39 via Anda Lote, ikkje via Stryn slik Vegvesenet anbefaler.
Skjønnar kritikken
– Eg kan skjønne at folk vert irriterte når eg ikkje går for det standpunktet som heimkommunen min har, seier Støyva.
Han syns samstundes det er viktig å skilje kva roller ein har.
– Eg er fylkesleiar i Arbeiderpartiet, og når eg uttalar meg i media må eg ta på meg hatten som det, og flagge det som partiet har sagt i valkampen, seier han.
Støyva meiner det er uproblematisk at han jobbar med næringsutvikling i Stryn, samstundes som han kjempar for E39 via Eid.
– Samferdsle ligg ikkje til den delen av næringsutvikling som eg jobbar med, seier han.
- LES MEIR:
- LES MEIR:
– Rart
Tenden vedgår at han sjølvsagt ser på vegstriden med Stryne-auge, men held fast på at E39 via Stryn er det beste.
– Vi kjempar for det beste og raskaste alternativet. Støyva skal jobbe for indre Nordfjord og Stryn kommune, då er det rart at han støttar eit midtre alternativ, meiner han.