– Det er et dårlig valg. Jeg har aldri hørt om Boligmappa før, og det har sikkert ikke folk i Larvik heller. Det er veldig rart, unaturlig og en dårlig link mellom aktør og arena, sier Blindheim.
Han tror heller ikke mange kommer til å bruke det nye navnet.
– Navn handler om identitet og er selve merkelappen på følelser og gode opplevelser folk har hatt på arenaen. Å endre det navnet blir veldig rart.
– Venner seg til det
Det er ikke bare omdømmeeksperter som reagerer. Etter en runde i sentrum var det ingen tvil om at larvikingene ikke er spesielt begeistret for det nye navnet. Gründer og daglig leder i Boligmappa, Per-Christian Svendsen, er ikke veldig overrasket over tilbakemeldingene:
– Vi var forberedt på at det skaper reaksjoner når et landemerke i Vestfold får et helt ukjent navn. Vi vet at det forplikter å være arenasponsor, og skal forvalte det så godt vi kan.
– Hvordan synes du selv navnet klinger?
– Vi synes det klinger bra. Navnet har vært i hodet vårt en måneds tid, så det har modnet seg. Vi tror og håper at Larviks befolkning vil synes dette er bra når de lærer litt mer om oss, og får navnet under huden.
Mer sponsing i vente
Blindheim tror sponsorplassen vil utvides enda mer i årene som kommer.
– Spillere kan jo også få merkenavn, som Polly for eksempel. Vi kan flire av det nå, men bare vent, om femti år så er vi der, avslutter Blindheim.