President George W. Bush klemmer og trøster en liten pike som mistet sin mor i terrorangrepet 11. september.
Deretter snur piken, Ashley Faulkner, seg rett mot TV-kamera og sier: "Han er den mektigste mann i verden. Og alt han ønsker er å være sikker på at jeg er trygg, at jeg er ok".
Vanlige TV-seende velgere i vippestater som Florida, Ohio og Pennsylvania har sett Bush-reklamen og en rekke andre politiske reklamer et utall ganger.
Sikre stater
Det store flertallet av amerikanerne får likevel knapt se en politisk TV-reklame i det hele tatt.
Årsaken er at de to partiene retter all reklamen inn mot de såkalte vippestatene der utfallet er usikkert.
Utfallet i USAs tre største delstater California (Kerry), Texas (Bush) og New York (Kerry) regnes allerede som avgjort, og dermed brukes det ikke en dollar på TV-reklame i disse statene og heller ikke i de andre "sikre" statene.
Utenfor valgkampen
En undersøkelse fra University of Wisconsin viser at 87 prosent av all TV-reklamen i de to ukene mellom 24. september og 7. oktober bare kunne bli sett av 27 prosent av velgerne.
I de tre ukene som er gått siden undersøkelsen ble gjort tyder alt på at reklamen er blitt rettet enda mer inn på enkelte områder.
Rundt tre firedeler av de amerikanske velgerne er dermed bortimot uvitende om hvordan de to president-kandidatene prøver å snakke til folket nå rett før valget.
Miami viktigst
Det problemet kan i hvert fall ikke innbyggerne i Miami i Florida klage over.
Miami med omegn er det området i USA der det vises flest politiske TV-reklamer nå rett før valget.
I løpet av den siste uken har de partiene sendt rundt 1100 reklamespots bare i president-valgkampen, og i tillegg kommer mengden som sendes i forbindelse med forskjellige lokale valg.
Så blir spørsmålet, hvem er heldigst, de som får se John Kerry smile bredt og si at han "ikke kommer til å vike, tvile eller gi seg i kampen mot terror", eller de som går glipp av det.