– Vi beklager at ord som ikke skulle ha sluppet gjennom ble publisert, sier Bredrup til NRK.
– Mye av det som ble publisert er over streken, sier han.
Bryggeriet laget en nettside hvor de oppfordrer folk til å legge inn bannskapsord og uttrykk. Selskapet har fått mye kritikk for at kampanjen virker støtende.
- LES:
- LES:
Selskapet har derfor luket ut 200 av de verste bannskapsordene på nettstedet.
Likevel finner man fortsatt uttrykkpå sidene som mange vil reagere på.
– Da fungerer ikke sensuren vår som den skal. Det må vi rette på mandag, sier Bredrup.
Mack lanserte nettsida full av kraftuttrykk for å dyrke det som de mener er en viktig del av norsk kultur, nemlig bannskapen.
– Kreativ banning har vært en viktig del av nordnorsk kultur og vi er en kulturbærer, sa markedssjef Veronica Åsgrav i Mack til NRK da nettsidene ble lansert i forrige uke.